טלקאר, יבואנית קיה וסאנגיונג בישראל, החלה בשיווק דגם הדיזל 1.6 ליטר 136 כ"ס של הקורנדו החדש אשר הושק בחודש יוני האחרון בדגם הבנזין 1.5 טורבו 163 כ"ס. הקורנדו דיזל ישווק ברמת גימור דומה לזו של דגם הבנזין ובמחיר של 154,900 ₪, תוספת של 10,000 ₪ על דגם הבנזין.
מנוע הדיזל של הקרונדו הוא מנוע חדש ליצרן בנפח של 1.6 ליטר המייצר הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 33 קג"מ. גם כאן המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' (עם יחסי העברה שונים) וההנעה בדגם קדמית בלבד. נתוני הביצועים עם יחידת ההנעה הזו עומדים נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.0 שניות, כמו דגם הבנזין, ומהירות מרבית של 181 קמ"ש לעומת 193 קמ"ש בדגם הבנזין.
היתרון של דגם הדיזל נמצא כמובן בעיקר בצריכת הדלק המשולבת, זו עומדת בדגם על 18.9 ק"מ לליטר לעומת 14.1 ק"מ לליטר, שיפור של 34%.
ההבדלים היחידים ברשימת האבזור של דגם הדיזל לעומת דגם הבנזין נמצאים בשימוש בחישוקי סגסוגת "17 לעומת "18 בדגם הבנזין והעדר של בלם יד חשמלי, מעבר לכך נמצא רשימת אבזור זהה הכוללת, בין היתר: מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, דיבורית BT, חלונות אחוריים כהים, חיישני תאורה וגשם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ועוד.
מפרט הבטיחות זהה לדגם הבנזין וכולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, התראה על תחילת נסיעה של רכב קדמי, זיהוי תמרורים בקרת עייפות ועוד. 2020 סאנגיונג קורנדו - מפרט טכני מלא להורדה.