לאחר שהציגה בשנת 2021 את הדגם כעיבוד מחשב בלבד, ניסאן בנתה את הקונספט Max-Out והציגה אותו במסגרת אירוע של היצרן שעסק בתחבורה בת קיימא ועיצוב.
עד כמה הקונספט Max-Out, קונספט לרודסטר ספורטיבית וחשמלית, מציג את שפת העיצוב העתידית של ניסאן? על זה נקבל תשובה רק בעתיד שכן בשלב זה ניסאן למעשה לא ממש מספקת רמזים או פרטים על הקונספט.
מצד שני, אם החברה התאמצה לבנות את הקונספט סביר להניח כי חלק מהאלמנטים הויזואליים המוצגים בקונספט נפגוש בדגמי העתיד של המותג, בין אם זה חתימת התאורה, המינימליזם הקיצוני, הסתמכות על מסך מרכזי ענק ועוד.
לצד כל זה, הקונספט הוא סוג של הצהרה על המחויבות של ניסאן להמשיך ולייצר רכבי ספורט גם בעידן החשמלי, רכבים שמעבר לביצועי קו ישר יודעים לערב את הנהג, לספק לו מושב ובעיקר, חיוך גדול בכל סיבוב של ההגה.
הקונספט הוא חלק בלתי נפרד מתוכנית Ambition 2030 של ניסאן, תוכנית הכוללת השקה של 15 דגמים חשמליים עד לשנת 2030 וכן שימוש בסוללות מצב מוצק החל משנת 2028 (תחילת ניסוי בשנת 2024). התחזית של ניסאן היא שעד לשנת 2030 תמהיל הרכבים החשמליים מסך המכירות של החברה יעמוד על כ-50% כאשר החברה צופה כי התמהיל בשוק האירופי יעמוד על כ-75%, ביפן 55% ובסין ארה"ב על 40%.
הדור הבא של הרכבים החשמליים של ניסאן יתבסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית נשלטת תוכנה, זו פלטפורמה מודולרית שתוכל לשמש מגוון רכב של סגמנטים, כולל טנדר חשמלי עבור השוק האמריקאי, קרוסאובר קופה וכן, גם רכבי ספורט.