2025 יונדאי i20N
מתיחת פנים קלה.
2025 יונדאי i20N
מתיחת פנים קלה.

לקרוא לזה מתיחת פנים זה קצת עלבון, אך לאור העבודה שהדגם כבר לא ישווק באירופה, השוק הגדול בעולם לרכבי הוט האץ', אלא רק במספר מצומצם של מדינות מחוץ לאיחוד האירופי אפשר להבין מדוע דגמי 2025 של יונדאי i20N זכו רק לרענון קל שבקלים. 

 

מה השתנה? שבכה חדשה לגריל הקדמי, סמלי יונדאי מושחרים מלפנים ומאחור, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, תאורת LED בתא הנוסעים ומערכת מולטימדיה מעודכנת עם עדכוני OTA ושירותי Bluelink הכוללים אפליקציה לשליטה מרחוק. 

 

2025 יונדאי i20N החדשה
יונדאי i20N.

כל השאר נותר ללא שינוי, כך כמובן גם יחידת ההנעה של הדגם: מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 31 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, על הכביש זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.2 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ"ש והרבה פאן. 

 

גם הבולמים האדפטיביים, מערכת הבלימה המשודרגת, גז ביניים אוטומטי, בקרת יציאה מהמקום, מושבי N אוחזים ועוד ממשיכים עם הדגם ללא כל שינוי.

 

יונדאי i20N החדשה
עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים.

יונדאי i20N שווקה בישראל בין השנים 2023-2024 והפכה די מהר להוט האץ' הנמכרת ביותר בישראל כאשר 89 יחידות מהדגם עלו על הכביש. החרם הטורקי עצר את הכל ובשלב זה אנחנו לא יודעים לומר האם נזכה לפגוש את הדגם שוב. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.