כשנה לאחר שחשפה את דגמי 2022 המחודשים של הסיד, על שלל גרסאות המרכב שלה, קיה חושפת כעת את דגמי 2023 המחודשים של האקסיד (XCeed), הקרוסאובר המשפחתי של קיה המבוסס כמובן על הסיד המשפחתית. מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, מולטימדיה חדשה, דגם GT ליין עם 204 כ"ס ועוד.
בצד הויזואלי האקסיד 2023 זכתה למגוון חידושים שאת חלקם פגשנו בדגמי הסיד המחודשים, זה כולל לדוגמה עיצוב מעודכן לפנסים הראשיים עם חתימת תאורת יום חדשה, עיצוב חדש לפגוש הקדמי ולגריל שזכה למראה ספורטיבי יותר, נמצא גם עיצוב חדש לפנסים האחוריים, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ועוד.
בתחום ההנעה אין חדשות של ממש כך שהאקסיד ממשיך עם המנועים המוכרים מהדגם היוצא וזה כולל מנוע 1.0 ליטר טורבו 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ, 1.5 ליטר טורבו 160 כ"ס ו-25.8 קג"מ, 1.6 ליטר טורבו דיזל 48V עם 136 כ"ס ויש גם דגם פלאג-אין 141 כ"ס עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 8.9kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 48 ק"מ - זו אותה יחידת הנעה של הנירו פלאג-אין היוצא.
עם מתיחת הפנים קיה מוסיפה רמת גימור GT ליין ספורטיבית לאקסיד, זו מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו 204 כ"ס ו-27 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים DCT. לפי קיה זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות.
בתא הנוסעים המעודכן השינויים מינוריים למדי וכוללים מולטימדיה "10.25 חדשה ואופציות חדשות לגימור ולריפודי המושבים. לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 מוצע בדגם כאופציה, כבעבר. האקסיד מצוידת בבולמים קדמיים עם מעצורים הידראוליים במקום גומי פשוט, זה מאפשר ספיגה מדורגת ומעודנת יותר בקצה מהלך הבוכנה של הבולם.
מפרט הבטיחות בדגם עודכן לדור האחרון של קיה, זה כולל לדוגמה בקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש במידע ממערכת הניווט בכדי להתאים מראש את מהירות הנסיעה לפני עיקולים ובהתאם למהירות המותרת באותה דרך, כולל אזורים עם הגבלת מהירות מיוחדת. לצד זה נמצא בלימה אוטונומית, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה, ניטור שטח מת, בקרת ערנות נהג, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב ועוד.