קאדילק חושפת את דגמי 2023 המחודשים של קאדילק XT4, הקרוסאובר פרימיום של קאדילק המתחרה מול דגמים כגון אודי Q3, מרצדס GLA - מתחרה במחיר אך הוא גדול ומרווח מהם. זו אמנם רק מתיחת פנים לדגם שהוצג לראשונה בשנת 2018, אך בפועל מדובר במהפכה של ממש עבור הדגם המציג מגוון עשיר של שיפורים ושדרוגים.
דגמי 2023 של קאדילק XT4 מציגים עיצוב חדש לחזית המעניקה לדגם מראה מודרני ודינאמי יותר. העדכון כולל עיצוב חדש לגריל הקדמי, פנסים ראשיים חדשים במראה של פס צר וחתימת תאורת יום בעיצוב מעודכן. הפנסים מאחור זכו לחתימת תאורה חדשה ונמצא גם עיצוב חדש לפגוש האחורי יחד עם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.
מה שאתם רואים בתמונות זו רמת הגימור ספורט המעניקה לדגם מראה "קרבי" יותר באמצעות השחרה של מרבית חלקי הכרום, כמו מסגרת הגריל וחלונות הצד, והתקנה של שבכה שונה, בשחור כמובן, בגריל וכונס האוויר הקדמי.
אל העדכון החיצוני המקיף קאדילק הצמידה עדכון מקיף עוד יותר לתא הנוסעים בו החברה פשוט עיצבה מחדש לחלוטין את כל הדשבורד בהשראה ברורה מתא הנוסעים של קאדילק ליריק החשמלי. העדכון המקיף הזה נועד בראש ובראשונה בכדי להתקין את מערכת המולטימדיה המתקדמת של קאדילק הכוללת מסך "33 קמור ענק ברזולוציה גבוהה במיוחד של 9K.
המערכת של קאדילק, הכוללת עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק וקישוריות 5G, מצוידת בכל שירותי הרשת של גוגל, כולל כמובן ניווט, סייען קולי, חנות אפליקציות ועוד. אם תרצו, ניתן כמובן גם להתחבר לממשק אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי - בחיבור אלחוטי מלא. למרות שניתן לשלוט באופן מלא על בקרת האקלים באמצעות המסך המרכזי, בקאדילק בחרו באופן חיובי להשאיר את ממשק בקרת האקלים הפיזי.
לצד זה, לרוכשים עומד כעת מבחר רחב יותר של צבעים למרכב החיצוני או שילובי צבעים וחומרי גימור וריפודים לתא הנוסעים.
גם מערך הבטיחות בדגם זכה למספר שדרוגים אך בשלב זה הדגם לא זכה לקבל את מערכת Super Cruise של קאדילק המאפשרת נהיגה אוטונומית ללא אחיזה בהגה כמעט בכל הכבישים המהירים בארה"ב וקנדה. לפי קאדילק, מערכת Super Cruise תגיע לדגם בשלב מאוחר יותר.
מה שלא השתנה בדגם הוא תחום ההנעה כך שקאדיקל XT4 ממשיך עם אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו מוכר בהספק מרבי של 237 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית עם אופציה להנעה כפולה במקום קדמית בלבד.