חודש לאחר שהציגה את דגמי 2023 המחודשים של האאוטבק, סבוארו מציגה את מתיחת הפנים לדגמי 2023 שלסובארו B4 המהווה את הבסיס לאאוטבק. כמו באאוטבק המחודש, גם כאן מדובר בעיקר בעדכון לעיצוב החיצוני, שיפור למערכת המולטימדיה ושדרוג החומרה והתוכנה של מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight.
כמו במקרה של האאוטבק גם החזית של ה- B4 לגאסי זכתה לעיצוב מוחצן ואגרסיבי יותר באמצעות עיצוב חדש לפגוש הקדמי המכיל גריל גדול ובולט יותר. בנוסף נמצא גם עיצוב חדש לפנסים הראשיים, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ועוד. עם מתיחת הפנים לדגם סובארו מוסיפה רמת גימור חדשה "ספורט" המעניקה לדגם מראה דינמי יותר עם פס אדום על הגריל הקדמי, מראות צד בגימור מתכתי כהה, ספוילר אחורי על דלת תא המטען וחישוקי "18 בגימור אפור.
האווירה הספורטיבית הזו ממשיכה אל תא הנוסעים עם תפירה קונטרסטית בצבע אדום על המושבים, הדלתות והדשבורד, ריפודים בשחור/אפור, השחרה של פתחי המיזוג הכסופים וקישוטי קרבון בדלתות. בכל הדגמים נמצא מערכת מולטימדיה 11.6 אנכית משופרת עם תגובה מדויקת ומהירה יותר, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ובדגמים עם מערכת ניווט מובנית ניתן באמצעות פקודה ייעודית בת 3 מילים לשמור מיקום במערכת הניווט, כך אתם יכולים לשמור בקלות נקודות ציון שאתם מעוניינים לבקר בהן במועד מאוחר יותר או לשתף עם בעלי סובארו אחרים המצוידים באותה מערכת.
לצד זה נמצא מגוון שדרוגי אבזור בהתאם לרמות הגימור השונות של הדגם. מערכת הבטיחות EyeSight מציעה כעת סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום (עד 80 קמ"ש) וברמות הגימור הבכירות היא זכתה למצלמה שלישית המרחיבה את שדה הראיה של המערכת ומאפשרת זיהוי מוקדם יותר של הולכי רגל ודו גלגלי.
בתחום ההנעה אין שינוי כך שאת ה- B4 לגאסי המחודשת ניתן לקבל עם אותם מנועים מוכרים מהדגם היוצא: 2.5 ליטר אטמוספרי עם 170 כ"ס ו-25.7 קג"מ או 2.4 ליטר טורבו עם 260 כ"ס ו-38.3 קג"מ. כמובן שכל המנועים משודכים כסטנדרט למערכת הנעה כפולה עם בקרת X-MODE ולתיבת הילוכים רציפה CVT.