מאז שמאזדה השיקה את הדור הנוכחי של הקרוסאובר CX-5 בשנת 2017, היא לא הפסיקה לשדרג את הדגם בכל מיני דברים שונים, חלקם קטנים ואחרים משמעותיים יותר. כעת, מאזדה מציגה מתיחת פנים מקיפה יותר לדגמי 2022 של ה- CX-5.
מתיחת הפנים לדגמי CX-5 2022 כוללת עיצוב חיצוני מעודכן עם שלושה סגנונות עיצוב שונים לבחירה, תוספת של בורר מצבי נהיגה ובידוד רעשים משופר לצד שדרוגים טכנולוגיים שונים בתא הנוסעים ובתחום הבטיחות.
דגמי 2022 של מאזדה CX-5 מציגים עיצוב חדש לחזית הדגם עם גריל בולט יותר ומסגרת כרום עבה יותר, פנסי LED חדשים (אדפטיביים) עם חתימת תאורת יום חדשה וטכנולוגיית תאורה משופרת, עיצוב חדש לפגוש הקדמי, עיצוב חדש לפנסים האחוריים והפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.
כאמור, בדגמי 2022 של ה- CX-5 מאזדה מציעה שלושה סגנונות עיצוב, כך לדוגמה ברמות הגימור הגבוהות (High+) כל הפלסטיק השחור המקיף את תחתית המרכב ובתי הגלגלים נצבע בצבע המרכב למראה יוקרתי יותר וברמת הגימור הספורטיבית (Homura) הפלסטיק הזה נצבע בשחור מבריק וכך גם מסגרת הגריל ומראות הצד. בכל שוק לסגנון העיצוב יהיה שם שונה, בשוק הבריטי לדוגמה הסגנון הספורטיבי נקרא GT BLACK והסגנון היוקרתי GT Sport.
הסגנון החיצוני ממשיך אל תא הנוסעים, כך לדוגמה רמת הגימור הספורטיבית Homura תפירה באדום למושבים, גימור קרבון לדשבורד ועוד ואילו רמת הגימור High+ היוקרתית מציעה ריפודי עור נאפה וגימור עץ מודרני בדשבורד ובדלתות. האבזור בתא הנוסעים שודרג עם מסך מולטימדיה בגודל של עד "10.25 ומשטח טעינה אלחוטי Qi חדש.
מערכת הבטיחות המתקדמת i-Activsense כוללת כעת בקרת שיוט אדפטיבית עם תמיכה מלאה בנסיעה בפקקי תנועה או בנסיעה בכביש המהיר. בנוסף, מאזדה מדווחת על שדרוג משמעותי של בידוד הרעשים בדגם לטובת חווית נסיעה שקטה יותר יחד עם שדרוגים לשלדה, מתלים ולמושבים לשיפור הנוחות.
מאזדה לא מדווחת על שינויים בתחום ההנעה כך שלנו נותר להניח כי הדגם ימשיך עם המנועים המוכרים: 2.0 ליטר 165 כ"ס, 2.5 ליטר 195 כ"ס ובשוק האמריקאי הדגם משווק גם עם מנוע 2.5 ליטר טורבו עם 250 כ"ס (או 230 כ"ס עם אוקטן 95).