כחודשיים לאחר שהציגה את דגמי 2020 המחודשים של ה-E קלאס, מרצדס חושפת כעת הגרסאות הנחשקות יותר של הדגם, E קלאס קופה ו-E קלאס קבריולט המחודשות. מתיחת הפנים לדגמים כוללת עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, שדרוג טכנולוגי מקיף ומנועים מעודכנים שרובם עושים שימוש במערכת מיקרו-היברידית.
כמו במקרה של ה-E קלאס סדאן, החזית המחודשת של הדגמים מציגה עיצוב ספורטיבי ודינמי יותר לפגוש הקדמי, עם גריל "A-shape" משובץ יהלומי כרום, יחד עם פנסים ראשיים ואחוריים חדשים, בטכנולוגיית LED כמובן. העיצוב הספורטיבי יותר של הדגמים הוא בהתאם למושב מלקוחות שרצו מראה קצת ספורטיבי יותר.
השינוי העיקרי בתא הנוסעים הוא קבלת גלגל ההגה החדש של מרצדס עם כפתורי מגע קפסטיביים הזמין בגרסה רגילה או בגרסה הספורטיבית (AMG Performance). בנוסף נמצא מערכת MBUX מעודכנת עם צמד מסכי "10.25, אותם ניתן לשדרג לצמד מסכי "12.3, מערכת ENERGIZING ליצירת אווירה בהתאם למצב הרוח של הנהג באמצעות מוזיקה ותאורת אווירה משתנה וכן את מערכת URBAN GUARD החדשה לאיתור הרכב ונגד גניבה/פריצה.
היצע המנועים בדגמי E קלאס קבריולט וקופה הסטנדרטיים מתבסס על שני מנועי דיזל ושלושה מנועי בנזין (בשלב ההשקה) בנפחים של 2.0 ליטר עד 3.0 ליטר ובהספקים של 194 כ"ס עד 367 כ"ס. כל מנועי הבנזין נעזרים במערכת מיקרו-היברידית (EQ Boostׂ) המסייעת בעת הצורך בתוספת של 14 כ"ס ו-15.3 קג"מ במנועי הארבעה צילינדרים ו-22 כ"ס ו-25.5 קג"מ במנוע השישה צילינדרים. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו'.
דגם E200 מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו 197 כ"ס ו-32.6 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות, מהירות מרבית של 237 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.3 ק"מ לליטר. דגם E300 מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ"ס ו-37.7 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.4 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 14.9 ק"מ לליטר.
דגם הבנזין הבכיר E450 4MATIC, מצויד כבר במנוע שישה צילינדרים טורבו בנפח של 3.0 ליטר עם 367 כ"ס ו-50.5 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 12.5 ק"מ לליטר.
היצע דגמי הדיזל כולל את דגם E220 d בהספק מרבי של 197 כ"ס או את דגם E400 d עם מנוע שישה צילינדרים בהספק מרבי 340 כ"ס ומומנט אדיר של 71.3 קג"מ.
למי שרוצה יותר ביצועים והתנהגות חדה יותר, מרצדס מציעה את דגמי הביצועים AMG E 53 4MATIC קופה וקבריולט. דגמים אלו מצוידים במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין טורבו (אחד המגדשים חשמלי) הנעזר במערכת EQ Boostׂ ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטו' AMG SPEEDSHIFT TCT 9G ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC+.
ההספק המרבי עומד על 435 כ"ס והמומנט המרבי על 53 קג"מ המתקבל בין 1,800-5,800 סל"ד. מערכת EQ Boostׂ תוסיף בעת הצורך עוד 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ. לדגם E53 קופה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 270 קמ"ש עם חבילת AMG Driver, דגם הקבריולט הכבד יותר מסתפק בנתון תאוצה של 4.6 שניות. למי שרוצה עוד יותר, יאלץ להסתפק בדגם הסדאן שכן דגמי הקבריולט והקופה לא ישווקו בגרסת E63 הבכירה.
דגמים אלו מצוידים במערכת AMG RIDE CONTROL+ ומתלי אוויר עם בולמים אדפטיביים המאפשרים מצד אחת נוחות גבוה יחסית לדגם ביצועים לצד שמירה על מרכז מאוזן וזוויות גלגול שטוחות. בנוסף נמצא בורר מצבי נהיגה ובקרת אחיזה הנשלטים דרך שתי גלגלות ייעודיות על גלגל ההגה, תצוגה ייעודית לדגם ביצועים במערכת המולטימדיה ולוח המחוונים ולראשונה עבור שני הדגמים, ניתן לבחור במערכת Dynamic Plus המוסיפה מצב נהיגה "RACE" וכן מצב נהיגה דריפט.