טויוטה C-HR מתחדש בעיצוב אגרסיבי יותר, תא נוסעים שקט יותר, מולטימדיה חדשה עם CarPlay ו- Android Auto וביחידת הנעה היברידית חדשה 2.0 ליטר עם 184 כ"ס.
טויוטה חושפת היום (ג') את דגמי 2020 המחודשים של הקרוסאובר ההיברידי טויוטה C-HR, הקרוסאובר הקומפקטי המצליח של החברה אשר מוצג כעת לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, מולטימדיה חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ומערכת הנעה היברידית חדשה 2.0 ליטר עם 184 כ"ס.
חיצונית, טויוטה C-HR זוכה לעיצוב חדש ואגרסיבי יותר לפגוש הקדמי המעניק לדגם מראה דינמי יותר. יחידות התאורה מלפנים ומאחור זכו לעיצוב מעודכן ושודרגו לתאורת LED מלאה. בפנסים הראשיים נמצא עיצוב חדש לתאורת היום DRL בו משולבת תאורת המחוונים בפס אחיד וחלק מעל יחידות התאורה הראשיות. בנוסף לפנסים המעודכנים מאחור נמצא גם גם פס קישוט המחבר בין הפנסים בשחור מבריק.
מתחת למכסה המנוע של טויוטה C-HR החדש נוכל למצוא כעת יחידת הנעה היברידית חדשה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר, 153 כ״ס ו-19.4 קג״מ, למנוע חשמלי בכדי ליצור יחידת הנעה היברידית בהספק כולל של 184 כ"ס. טויוטה לא מציינת את נתוני הביצועים עם יחידת ההנעה הזו, אך בקורולה האצ'בק החדשה זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש.
מערכת ההנעה ההיברידית 2.0 ליטר מהווה סוג של גרסה ספורטיבית יותר לדגם ולכן היא זכתה לכיול מחדש למערכת תגבור ההיגוי החשמלית (EPS) לטובת תחושת היגוי משופרת יחד עם כיול מחדש למתלים לטובת נוחות משופרת ושמירה על התנהגות הכביש הטובה של הדגם.
הדגם ממשיך עם יחידת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר 122 כ"ס המוכרת לנו מהדגם הנוכחי, אך טויוטה מציינת כי יחידת הנעה זו זכתה למגוון שדרוגים אשר הובילו להפחתת פליטת ה-CO2. טויוטה לא מזכירה את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו של הדגם כך שסביר להניח שכמו בישראל, גם באירופה מנוע זה יורד מההיצע. זה לא צריך להפתיע לאור העבודה ש-80% מהמכירות של הדגם באירופה שייכות לגרסה ההיברידית.
טויוטה מציינת כי הדגם זכה לשדרוג בתחום ה-NVH כך שהנהג והנוסעים יזכו לחווית נסיעה שקטה ונעימה יותר. טויוטה C-HR הוא הדגם הראשון של טויוטה באירופה הזוכה למערכת המולטימדיה החדשה של החברה שלראשונה, כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. את כפתורי המגע סביב המסך המרכזי מחליפים כפתורים פיזיים נוחים יותר לשימוש.