מרצדס E קלאס קבריולט החדשה גדולה ומרווחת מהדגם היוצא ומיועדת ללקוחות המחפשים את הצד האלגנטי יותר.
לאחר שהציגה את גרסת הסדאן, סטיישן והקופה של ה- E קלאס החדשה, מרצדס חושפת כעת את גרסת הקבריולט של הדגם.
כמו שאר דגמי הקבריולט של מרצדס, העיצוב מוצלח למדי וניכר שמרצדס העדיפה לתת לדגם מראה על רך ואלגנטי יותר לעומת ה- S קלאס קבריולט ובמיוחד ה- C קלאס קבריולט. גם ב-E קלאס קבריולט אנחנו מוצאים גג נפתח רך, בארבעה צבעים לבחירת הרוכבים, הנפתח/נסגר חשמלית בזמן של 20 שניות וניתן לעשות זאת עד למהירות של 50 קמ"ש. כאשר הגג סגור נפח תא המטען עומד על 385 ליטר והוא מצטמצם לנפח של 310 ליטר עם פתיחת הגג – תוספת צנועה של 10 ליטר לעומת הדגם היוצא.
כמו ה- E קלאס סדאן החדשה, גם גרסת הקבריולט החדשה גדולה ומרווחת מהדגם אותו היא מחליפה, עם אורך של 4,826 מ"מ היא ארוכה יותר ב-123 מ"מ ועם רוחב של 1,860 מ"מ היא רחבה יותר בו-74 מ"מ. לפי מרצדס, מרווח הברכיים לנוסעים מאחור גדל ב-102 מ"מ בזכות הגדלת בסיס הגלגלים ב-113 מ”מ לעומת הדגם היוצא (2,873 מ”מ).
כמו בשאר דגמי הקבריולט של מרצדס גם כאן אנחנו מוצאים את מערכת AIRCAP להסטת זרימת האוויר מעל ראשי הנוסעים (בעיקר האחוריים) וכן את מערכת AIRSCARF במושבים המזרימה אוויר חם לצוואר הנוסעים. תא הנוסעים זהה למוכר לנו, אך עם מספר שינויים קלים, בעיקר בתחום הגימור, המעניקים לדגמי הקבריולט תא נוסעים ייחודי יחסית.
לראשונה, מרצדס תאפשר לרוכשי הדגם לבחור בהנעה כפולה 4MATIC (דגם אחד, הבכיר) והיצע המנועים בדגם מוכר לנו משאר דגמי ה- E קלאס, החל מ- E200 קבריולט עם מנוע 2.0 טורבו 184 כ"ס ו-E300 קבריולט עם 245 כ"ס מאותו המנוע ועד ל-E400 4MATIC עם מנוע 3.0 ליטר V6 בי-טורבו בהספק של 330 כ"ס. בשלב הראשון הדגם יוצא עם מנוע דיזל אחד בלבד, 2.0 ליטר בהספק של 191 כ"ס. בהמשך, מרצדס תציג את הדגם בגרסאות AMG חזקות וספורטיביות יותר.
הגרסאות הבכירות של הדגם מצוידות במערכת קפיצי האוויר החדשה של מרצדס המשולבת במערכת בקרת שלדה. מיותר לעבור על רשימת האבזור בדגם, זו ארוכה ועשירה כעומק הכיסים שלכם.