גרסת הרדוסטר של ה-SLS AMG מציעה את אותם הביצועים של גרסת הקופה בתוספת של הרבה שמיים ודולרים.
מרצדס חושפת רשמית את גרסת הרודסטר ל-SLS AMG, ארבע חודשים לפני החשיפה הרשמית בתערוכת פרנקפורט 2011. גרסת הרודסטר מחליפה את דלתות כנפי השחף של גרסת הקופה בגג רך מתקפל והרבה שמיים ממעל עם אותה רמת ביצועים.
הגג הנפתח מוצע לרוכשים בשלושה צבעים, שחור אדום ובז' יחד עם חלון זכוכית אחורי ומפשיר אדים. את הגג ניתן לפתוח עד למהירות נסיעה של 50 קמ"ש וזה יקרה ב-11 שניות בלבד, הרבה יותר מהיר מגג קשיח. באופן מפתיע, נפח תא המטען נותר כמעט זהה לחלוטין על 172 ליטר לעומת 175 ליטר בגרסת הקופה.
יחידת ההנעה מלפנים זו אותה יחידה אטמוספרית של AMG המשרתת את גרסת הקופה בנפח 6.3 ליטר V8 בהספק של 563 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-66 קג"מ ב-4,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים המניעה את הגלגלים מאחור. הביצועים נותרו זהים לגרסת הקופה עם 3.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 317 קמ"ש.
הביצועים, לפחות בקו ישר נותרו זהים בזכות העבודה שבמעבר מגרסת קופה לרודסטר נוספו למשקל הכולל 20 ק"ג בלבד. אחת הסיבות לכך היא שלמרות החיזוקים שנוספו בכדי לחפות על אבדן הגג ולשמור על אותה רמת ביצועים דינמיים, היא שדלתות כנפי השחף כבדות הרבה יותר מדלתות קונבנציונלית.
בתא הנוסעים נוספו מספר שינויים כולל מסגרת התהפכות הכרחית בגב המושבים ומושבי הספורט של AMG חדשים עם תוספת מערכת "AirScarf” של מרצדס לחימום הצוואר כשהגג פתוח. מעבר לכך זו אותה SLS AMG עם סימפוניית מנוע משכרת. מרצדס לא מפרסמת את המחיר הרשמי עדיין, אך זה צפוי להיות יקר בכ-$20,000.