גרסת הביצועים S63 AMG החדשה של ספינת הדגל של מרצדס תוצע עם מנוע V8 כפול מגדשי טורבו בהספק של 585 כ"ס ותאיץ ב-4.0 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש.
ספינת הדגל של מרצדס, S קלאס החדשה, הושקה כאן בישראל לאחרונה ובקרוב תצטרף אליה גרסת הביצועים של הדגם – S63 AMG החדשה – הנחשפת היום לראשונה ותוצג בבכורה עולמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספמבר.
מרצדס תציע את ה-S63 AMG בשלוש גרסאות: גרסת הנעה אחורית, גרסת הנעה אחורית עם בסיס גלגלים ארוך וכן לראשונה, גם בגרסת הנעה כפולה עם מערכת 4MATIC אשר תוכננה במיוחד עבור הדגם.
כמו הדגם יוצא, גם ה-S63 AMG החדשה נושאת בחרטומה את מנוע ה-V8 כפול מגדשי הטורבו בנפח של 5.5 ליטר, אך הפעם בגרסה משופרת אשר מספקת בדגם החדש לא פחות מ-585 כ"ס המתקבלים ב-5,500 סל”ד, כ-40 כ"ס יותר מהדגם היוצא, ומומנט מרבי עוקר הרים של 91.7 קג"מ המתקבל בין 2,250-3,750 סל"ד. המנוע עומד כבר כיום בתקן אירו 6 שיכנס לתוקפו בשנה הבאה. צריכת הדלק עומדת על 9.9 ק"מ לליטר.
יחידת ההנעה הזו משודכת בכל הדגמים לתיבת AMG כפולת מצמדים בת 7 הילוכים (AMG MCT). לתיבה שלושה מצבי פעולה - חסכוני, ספורט וידני מלא - המשנים גם את כיול המתלים, תגובת הדוושה ואת ההיגוי. ביצועים: 4.4 שניות 0-100 קמ"ש בדגמי ההנעה האחורית ו-4.0 שניות בדגם ההנעה הכפולה. המהירות המרבית בכל הדגמים מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. נהגים אשר ירכשו את ה"חבילה לנהג" יזכו לראות גם 300 קמ"ש על שעון המהירות וגם מהירות זו מוגבלת אלקטרונית.
כסטנדרט, הדגם יושב על קפיצי אוויר הנשלטים ע"י מערכת Magic Body Control החדשה והייחודית, מערכת הסורקת את פני השטח שלפני המכונית ומכוונת את המתלים בהתאם. דגם ההנעה הכפולה מצויד בקפיצי מתכת ומכויל מראש להתנהגות יותר ספורטיבית. לטובת הרוכשים שרוצים את הביצועים ללא צליל המפלט הרועש, מערכת הפליטה מצוידת במספר שסתומים המאפשרים לנהג לבחור שלושה מצבים: שקט, רגיל ופתיחה מלאה.