לאחר שהציגה באוגוסט אשתקד את הקונספט מרצדס-מייבאך 6 קופה, מרצדס חשפה בסוף השבוע האחרון את גרסת הגג הנפתח לדגם, המייבאך 6 קבריולט קונספט. אם חשבנו שגרסת הקופה לדגם מרהיבה, גרסת הקבריולט לדגם מוכיחה שאפשר אף יותר – פשוט וואוו.
כמו בגרסת הקופה, גם את הגרסה קצוצת הגג מניעה מערכת הנעה חשמלית עם הספק כולל של 750 כ"ס המתקבל משילוב של ארבעה מנועים חשמליים, אחד בכל גלגל, היוצרים הנעה כפולה וניהוג וקטורי מלא באמצעות שליטה נפרדת על המומנט בכל גלגל. לפי מרצדס, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של "פחות מ-4 שניות" ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-500 ק"מ.
אם זה לא נשמע לכם מספיק מהיר, צריך לזכור כי מדובר ברכב עצום בגודלו עם אורך של 5.70 מטר, רוחב של 2.10 מטר וגובה של 1.34 מטר. לעומת ה-S קלאס קבריולט החדשה, מכונית הנחשבת לגדולה בפני עצמה, המייבאך 6 קבריולט ארוכה יותר ב-67 ס"מ, רחבה יותר ב-20 ס"מ ונמוכה יותר ב-7.1 ס"מ.
אם זה הכיוון החדש של מרצדס עבור מותג המשנה מייבאך, שבעבר היה מותג נפרד שכשל, נדמה שבחברה למדו את הלקח. לקוחות סגמנט האולטרה יוקרה לא נמצאים בו כי מרצדס S קלאס לא מספיק טובה עבורם, הם שם כי הם מחפשים את הייחוד, את הסיפור מאחורי הרכב כמו רכישה של ריהוט עתיק עם ייחוס מלכותי, הם לא מחפשים S קלאס יוקרתית, מרווחת ומאובזרת יותר כפי שהייתה המייבאך 57 או ה-62.