את מרבית השדרוגים האלו פגשנו אשתקד בגרסה האמריקאית של הדגם וכעת הם גם מגיעים לדגמי 2021 של מאזדה CX-5 עבור השוק האירופי.
מקצה השדרוגים הזה כולל התקנה של מסך מגע "10.25 במקום מסך ה-"8 של הדגם הנוכחי. המערכת העדכנית כוללות בנוסף שירותי רשת חדשים הנשלטים באמצעות אפליקציית MyMazda (שלא ממש רלוונטית לשוק המקומי שלנו), זה כולל לדוגמה פתיחה/נעילה של הרכב באמצעות האפליקציה, איתור הרכב, הכנסה של יעדים למערכת הניווט דרך האפליקציה, התראה על ניסיון פריצה ועוד ועוד.
בתחום ההנעה אין שינוי אך מערכות ההנעה זכו למגוון שדרוגים, כגון כיול חדש (מפה) לדוושת התאוצה, שיפור תגובת המנוע לפקודה מדוושת התאוצה, שיפור מהירות התגובה של תיבת השישה הילוכים האוטומטית וכן הפחתה של פליטת ה- CO2. הפחתת פליטת ה-CO2 היא בעיקר במנוע ה-2.5 ליטר שזכה למערכת ניתוק צילינדרים המאפשרת את ניתוק הזנת הדלק לשני צילינדרים בזמן שיוט.
פחות רלוונטי אלינו אך את מנוע ה-2.2 דיזל 184 כ"ס של הדגם ניתן לקבל כעת גם עם הנעה קדמית ולא רק כפולה בלבד כפי שהיה עד עתה.