טויוטה מציגה מקצה שדרוגים טכנולוגי לטויוטה ראב4, שדרוגים אותם היא תחל לשווק באירופה ברבעון השלישי של השנה. להזכירכם, טויוטה ראב4 זכה אשתקד לעדכון קל לעיצוב עבור דגמי 2022, כעת העדכון מתמקד בצד הטכנולוגי שלמעשה מיישר קו עם מה שפגשנו בדגמי 2023 המחודשים של טויוטה קורולה בתחילת החודש הנוכחי.
כמו בקורולה המחודשת גם כאן נמצא במרכז הדשבורד מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "10.5, המערכת כוללת חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ורגיל לאנדרואיד אוטו, ניווט מבוסס ענן, תפעול קולי מורחב המאפשר לדוגמה שליטה קולית על בקרת האקלים, פתיחה/סגירת חלונות, שיחות טלפון ועוד. המערכת כוללת עדכוני OTA ולקוחות הדגם באירופה ייהנו מחיבור קבוע לרשת האיטרנט למשך 4 שנים בחינם כך שאין צורך בצימוד של המכשיר הסלולרי. החיבור הקבוע לרשת האינטרנט מאפשר שליטה מרחוק על הרכב באמצעות המכשיר הסלולרי, כולל פתיחה/נעילה, הפעלה של בקרת האקלים ועוד.
לצד מערכת המולטימדיה החדשה נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 כאשר לנהג ישנה אפשרות לבחירה מבין 4 סגנונות שונים לתצוגה, לצד אפשרות בחירה של המידע המוצג בלוח המחוונים. לוח המחוונים הדיגיטלי מוצע כסטנדרט בכל רמות הגימור, למעט רמת הגימור הבסיסית הממשיכה עם לוח המחוונים של הדגם הנוכחי.
גם מפרט הבטיחות זכה לשדרוג. מערכת הבלימה האוטונומית תפעל גם בעת פנייה בצומת - זיהוי רכבים והולכי רגל - ובדגם הפלאג-אין המערכת תדע להתמודד גם עם תנועה נגדית בנתיב הנסיעה. לצד מערכת הבלימה האוטונומית המשודרגת נוספה גם מערכת סיוע אקטיבית להיגוי המסייעת לנהג לשמור על נתיב הנסיע בעת תמרון חירום, בדגם הפלאג-אין המערכת הזו תפעל גם בעת סכנת התנגשות ברכבים חונים או רוכבי אופניים.
לצד השדרוג הטכנולוגי, דגמי 2023 של הראב4 זכו לצבע לבן חדש (Platinum White Pearl). בתחום ההנעה אין כל שינוי והדגם ימשיך עם מנוע 2.0 ליטר 175 כ"ס (שלא משווק באירופה), 2.5 ליטר היברידי הנעה קדמית עם 218 כ"ס, 2.5 ליטר היברידי הנעה כפולה 222 כ"ס עם מנוע חשמלי נוסף מאחור ודגם פלאג-אין 306 כ"ס עם טווח נסיעה חשמלי של 75 ק"מ.