הקורבט Z06 החדשה היא גרסת הקצה של הקורבט C8 החדשה שגם אותה תוכלו לרכוש בגרסת קופה סגורה או בגרסת קבריולט. לא משנה באיזו גרסת מרכב תבחרו, בכל אחת מהן תמצאו מנוע V8 LT6 אטמוספרי בנפח של 5.5 ליטר עם גל ארכובה שטוח, זאת לעומת מנוע 6.2 ליטר V8 בקורבט C8 הרגילה.
על הנייר זה פחות ליטרים אך המנוע שבקורבט Z06 החדשה מתקדם יותר ולכן הוא מסוגל לייצר הספק מרבי של 670 כ"ס ב-8,400 סל"ד ומומנט מרבי של 63.5 קג"מ ב-6.300 סל"ד. את הקו האדום של המנוע הזה תמצאו ב-8,600 סל"ד גבוהים במיוחד - תענוג.
הדור הקודם של ה- Z06 היה מצויד במנוע V8 עם מגדש-על עם 650 כ"ס ומומנט מרבי גבוה יותר משמעותית, 89.8 קג"מ, אך בקורבט Z06 החדשה המטרה של המהנדסים הייתה להשיג מנוע עם תגובות מהירות יותר לכל לחיצה על דוושת התאוצה, ללא כל השהיית גדישה, לצד תגובה מדויקת ומדודה המתאימה יותר לנהיגת מסלול.
בכדי לשמור על משקל נמוך בלוק המנוע עשוי אלומיניום וכיאה לרכב המיועד למסלול מערכת הסיכה של המנוע מתבססת על עוקה יבשה בכדי למנוע כל אפשרות של "רעב שמן" כאשר פועלים על הרכב כוחות G גבוהים. בכדי לאפשר למנוע לעוד בסל"ד גבוה במיוחד כל חלקי המנוע הנעים, כמו הבוכנות, עשויים מחלקים מחוזקים ייחודיים למנוע זה. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים עם יחס הנעה קצר יותר (5.56) לעומת הקורבט C8 סטינגריי הרגילה.
לצד יחידת ההנעה החזקה נמצא גם מערכת בלימה חזקה של ברמבו עם צלחות בלימה קדמית בקוטר של 370 מ"מ וקליפרים עם שש בוכנות מלפנים ו- 380 מ"מ וקליפרים עם ארבע בוכנות מאחור. לקוחות שיבחרו בחבילת השדרוג Z07 ייהנו מצלחות בלימה קרמיות יחד עם מתלי FE7 משודרגים, צמיגי מסלול מישלין Sport Cup 2 R ZP שפותחו במיוחד לדגם, אופציה לחישוקי גלגלים מקרבון המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך ב- 18.6 ק"ג וכן חבילת קרבון (מפצל זרימה קדמי, כנף אחורית ועוד).
בתי הגלגלים מלפנים ומאחור רחבים יותר בכדי לאכלס את החישוקים והצמיגים הגדולים יותר: "20 מלפנים עם צמיגים במידות של 275/30ZR20 וחישוקי "21 מאחור עם צמיגים במידות של 345/25ZR21. הצמיגים הסטנדרטיים של הדגם הם צמיגי מישלין Pilot Sport 4S ZP שפותחו במיוחד עבור הדגם. חישוקי הגלגלים נשענים על בולמים אדפטיביים כסטנדרט - Magnetic Selective Ride Control 4.0 - עם מוד מסלול קשיח יותר וייחודי לדגם. לפי שברולט, הדגם מסוגל לייצר תאוצה רדיאלית גבוהה של עד 1.22G.
בכדי לאפשר לדגם לנצל את כל הכוח והיכולות, נמצא בדגם בקרת יציאה מהמקום, בקרת אחיזה מכוונת ביצועים וכמובן דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. העיצוב החיצוני המשודרג לא נועד רק להעניק לדגם מראה קרבי יותר אלא ובעיקר בכדי לשפר את יכולת הקירור של הדגם - מנוע ומערכת בלימה - וכוח ההצמדה במהירויות גבוהות.
בתא הנוסעים של הקרובט Z06 החדשה נוכל למצוא שימוש נרחב בקרבון על גלגל ההגה, מנופי העברת הילוכים, לאורך הדשבורד ובקונסולה המרכזית. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 6 צבעים שונים לריפודים בתא הנוסעים, שלושה מושבים שונים כולל מושבי באקט רזים ודקים ועוד.