סובארו מציידת את הפורסטר במערכת הנעה מיקרו היברידית e-BOXER המשלבת בין מנוע בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי בהספק של 13.6 כ"ס.
לאחר שהציגה בחודש מרץ האחרון את הפורסטר החדש בגרסתו לשוק האמריקאי, סובארו מציגה כעת בשוק הבית היפני את הגרסה המקומית לדגם אשר מצויידת בנוסף למנוע ה-2.5 ליטר 182 כ"ס החדש במערכת הנעה היברידית, הנקראת e-BOXER ומבוססת על מנוע 2.0 ליטר.
מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם היא לא מערכת הנעה היברידית מלאה בה המנוע החשמלי מסוגל להניע את הרכב לבדו גם במהירויות גבוהות יחסית, אלא יותר מערכת מיקרו היברידית בה המנוע החשמלי משמש בעיקר כמנוע עזר למנוע הבנזין בזמן האצה ומסוגל להניע את הרכב רק במהירויות נמוכות. מנוע ה-2.0 ליטר FB20 שבדגם מייצר הספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,600-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 19.8 ק"מ ב-4,000 סל"ד.
המנוע חשמלי, המוצמד לתיבה הרציפה, עוזר למנוע הבנזין עם תוספת של 16.7 כ"ס ו-6.6 קג"מ. את המנוע החשמלי מזינה סוללת ליתיום-יון קטנה המותקנת ברצפת תא המטען ונטענת באמצעות רגנרציה של אנרגיית הבלימה או ע"י מנוע הבנזין בזמן שיוט בכביש המהיר (הסוללה מקטינה את נפח תא המטען מ-520 ליטר ל-509 ליטר). צריכת הדלק עם המערכת הזו עומדת על 18.5 ק"מ לליטר - לפי התקן היפני השונה מזה האירופאי.