יונדאי מגדילה את הפער ממאזדה, שממשיכה לרדת, וקיה עדיין הכוכבת החדשה של השנה עם עלייה של קרוב ל-100% במכירות.
לפי נתוני איגוד יבואני הרכב המתפרסמים היום (ג') נרשם גידול של 18873 במסירות רכב חדש מתחילת השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד וסך הכל של 19,802 רכבים שנמסרו בחודש יולי 2011. החברות אשר שהציגו את הגידול המשמעותי ביותר הן: יונדאי, שברולט, קיה, פולקסווגן, סקודה, אופל, פיאט וסיאט.
המהפכה הקוריאנית ממשיכה גם החודש הזה כאשר יונדאי מגדילה את הפער בראש עם מסירות של 20,155 רכבים מתחיל השנה (3,087 לחודש יולי) וגידל של 15.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מאזדה שומרת על המקום השני עם מסירות של 15,805 רכבים (2,389 יולי) מה שמציין ירידה של 16.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אך חודש יולי האחרון היה שיפור לעומת חודש יולי עם מסירות שגדלו בכ-400 יחידות.
טויוטה השומרת על המקום השלישי עם מסירות של 12,214 רכבים מתחילת השנה, מציגה ירידה קלה של 2.8%. שברולט במקום הרביעי (שגם אותה אפשר להחשיב כקוריאנית) עם מסירות של 9394 רכבים מתחילת השנה (1281 יולי) ועם גידול של 62.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
קיה במקום החמישי שוב סוגרת חודש מוצלח עם מסירות של 9,154 רכבים מתחילת השנה (1,277 יולי) מה שמציג עלייה מאוד מרשימה של 98% לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה קיה מסרה רק 4,623 רכבים. פולקסווגן במקום השביעי לאחר סוזוקי, מסרה מתחילת השנה 7,853 רכבים, עם עלייה מרשימה של 31.7% שמרשימה עוד יותר כאשר זוכרים שרוב צי הרכבים שלה נמכר ללקוחות פרטיים בלבד.
בתחום רכבי היוקרה, אודי שומרת על המקום הראשון (21 כללי) עם מסירות של 1174 רכבים מתחילת השנה, גידול של 28.9%. קאדילק עם מסירות של 148 רכבים (בעיקר בזכות מציגה עלייה של 261% לעומת התקופה המקבילה אשתקד וגם אלפא רומיאו (עם 388 מסירות) מצליחה להציג השנה מספר חיובי עם עלייה של 27.6%. שאר החברות מרצדס, ב.מ.וו, וולוו וביואיק, רושמות ירידה ממוצעת של כ-10% לכל אחת.
אין ספק ששנת 2011 הייתה רעה לתוצרת מיפן שחלקה בעוגת המסירות הכוללת ירד מ-38% ל-27.8% (לחודשים 1-7) כאשר הקוריאניות עולות מ-7.8% ל-14.1% והאירופאיות מ-33.2% ל-35.6%. שנת 2012 תהיה שנת המבחן גם עם דגמים חדשים מיפן של מאזדה כמו ה- CX-5 שנחשף לראשונה היום או מאזדה 2 SkyActiv עם צריכת דלק של כ-30 ק"מ לליטר, הונדה סיוויק חדשה, דגמים היברידיים חדשים של טויוטה כולל היאריס החדשה. היצרנים מקוריאה כמובן שלא יישארו אדישים עם הגעתם של קיה ריו החדשה, קיה אופטימה, יונדאי i40 ודגמים חדשים ל-i30 וקיה סיד.
בנוסף לכך, למעט סוזוקי (למרות שהאלטו מהודו) אין ליפניות נציגות בקטגוריה המיני, אשר ממנה נמכרו מתחילת השנה כ-10,000 רכבים, וזאת למרות שלכל אחת מהן יש מלאי עצום של רכבים עירוניים המשווקים כיום בלעדית בשוק הבית ביפן, אולי בשנה הבאה הם יתעוררו ונזכה לראות רכבים כאלו כדוגמת הונדה בריו החדשה.