מיצובישי מציידת את ה-L200 טרייטון המחודש עבור השוק האירופאי במנוע 2.2 ליטר דיזל חדש המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.
בחודש נובמבר האחרון מיצובישי חשפה מתיחת פנים מקיפה למדי לדגמי 2019 של הטנדר מיצובישי L200 טרייטון, גם כי הדגם היה זקוק לרענון אך בעיקר כי מיצובישי מציינת השנה 40 שנות דגם ל-L200.
בשוק האירופאי, מיצובישי L200 המחודש ישווק עם מנוע 2.2 ליטר דיזל חדש, הכולל תוספת של אוריאה למסנן SCR להפחתת פליטת ה-NOx של המנוע ועמידה בתקן אירו 6d-TEMP העדכני. בשלב זה, מיצובישי לא מציינת את הנתונים הטכניים של המנוע החדש.
בשווקים אחרים באסיה, הדגם ממשיך לעשות שימוש במנוע ה-2.4 ליטר דיזל המוכר מהדגם הנוכחי בהספק, מרבי של 181 כ״ס ומומנט מרבי של 43.8 קג״מ. בשוק התאילנדי, שם מיוצר הטרייטון, מנוע זה ישווק בגרסה נקייה וחסכונית יותר עם יחס דחיסה נמוך יותר של 14.9:1 לעומת 15.5:1 בגרסה הרגילה. מנועי הדיזל משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים אוטו׳ חדשה עם מצב ספורט המחליפה את תיבת החמישה הילוכים אוטו׳ של הדגם הנוכחי (שתמשיך להיות מוצעת בשווקים מסוימים).
דגמי 2019 של ה-L200 טרייטון זכו כאמור למתיחת פנים מקיפה למדי, עם לא פחות מ-2400 שינויים שבוצעו בדגם. מיצובישי העניקה לטרייטון עיצוב חיצוני חדש לחלוטין עם חזית הלובשת את שפת העיצוב העדנית של החברה המעניקה לדגם מראה מודרני משמעותית מזה של הדגם הנוכחי.
תא הנוסעים זכה גם הוא למספר שדרוגים, אך העיצוב לא השתנה כלל. בין היתר נמצא לוח מחוונים חדש ומודרני למראה, מערכת מולטימדיה חדשה, שקע טעינה USB גם ליושבים מאחור, אופציה לפתחי מיזוג בתקרה עבור יושבי הספסל האחורי ועוד.
שדרוג משמעותי בוצע בתחום הבטיחות עם תוספת של שלל מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, חיישנים אולטראסוניים קדמיים ואחוריים למניעה של תאוצה בלתי נשלטת ביציאה מהמקום ומצלמת 360 מעלות.
לצד שדרוגים אלו, מיצובישי עדכנה את המתלים בדגם לטובת נוחות נסיעה משופרת, למערכת ההנעה הכפולה נוסף בורר מצבי שטח המאפשר בחירה מבין 4 מצבים שונים (כורכר, בוץ/שלג, חול וסלעים) המשנים את אופי פעולת מערכת ההנעה - מנוע, הנעה כפולה ותיבת הילוכים - בהתאם למצב שנבחר, ומערכת בלימה משופרת.