2025 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש.
2025 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV פלאג-אין דור שני הוצג אמנם עוד באוקטובר 2021, אך רק כעת הוא נוחת באירופה לאחר עדכון מקיף לו זכה הדגם. לצד השקת האאוטלנדר פלאג-אין החדש באירופה, מיצובישי מדווחת כי בתחילת 2025 היא תציג מתיחת פנים גם לדגמי הבנזין של האאוטלנדר כאשר חלק מהשינויים הויזואליים והטכנולוגיים המוצגים כעת עם האאוטלנדר PHEV יוטמעו גם בדגמי 2025 המחודשים של האאוטלנדר בנזין. 

 

פרסומת יונדאי וניו

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין החדשה של האאוטלנדר PHEV משלבת מנוע 2.4 ליטר בהספק של 134 כ"ס ומומנט של 20.7 קג"מ יחד עם שני מנועים חשמליים המאפשרים הנעה כפולה: קדמי בהספק של 114 כ"ס ומומנט של 26.0 קג"מ ואחורי בהספק של 134 כ"ס ומומנט של 19.9 קג"מ. למערכת הזו הספק מרבי משולב של 302 כ"ס ולפי מיצובישי לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות כאשר נסיעה חשמלית מלאה אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש. 

 

2025 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש 2025
טווח נסיעה חשמלי של 87 קילומטר.

האאוטלנדר PHEV מצויד בסוללה בקיבולת של 22.7kWh, עם משאבת חום למדינות קרות, המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 87 ק"מ, כפול מזה של הדגם היוצא. בשילוב עם מיכל דלק בקיבולת של 53 ליטר לדגם טווח נסיעה משולב של כ-880 ק"מ. מיצובישי שומרת על שקע CHAdeMO כמו בדגם היוצא אך לצידו היא הוסיפה שקע טייפ 2 סטנדרטי שמתחבר לכל עמדת טעינה מודרנית. 

 

2025 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש.

מערכת הפלאג-אין של האאוטלנדר פועלת כבעבר בשלושה מצבי הנעה עיקריים: חשמלי מלא, היברידי טורי בו מנוע הבנזין משמש רק כגנרטור בעת הצורך והיברידי מקבילי בו כל המנועים משתתפים בהנעת הרכב, בעיקר בנסיעה בכביש המהיר. לנהג אפשרות בחירה מבין 3 מצבי הנעה: רגיל בו המערכת קובעת אוטומטית את צורת ההנעה לטובת נצילות מרבית, חשמלי בו ההנעה רק על בסיס הסוללה, מצב שמירה על הסוללה לשימוש מאוחר יותר ומצב טעינה בו מנוע הבנזין טוען את הסוללה בנסיעה או בזמן עמידה במקום, בהתאם לעומס על מערכת ההנעה. לצד זה לנהג בורר מצבי שטח המאפשר בחירה מבין 7 מצבים שונים.

 

2025 מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש תא הנוסעים
מולטימדיה 12.3 אינץ' חדשה.

מיצובישי אאלוטנדר 2025 המחודש מציג מספר עדכונים ויזואליים קלים לעומת הדגם הנוכחי, חיפוי אטום לחלקו העליון של הגריל הקדמי עם תריסים אקטיביים, עיצוב חדש למגלש הקדמי והאחורי בתחתית הפגושים, יחידות תאורה מעודכנות מאחור עם חופה שקופה וחתימת תאורה חדשה במראה מודרני יותר כאשר עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים חותמים את העדכון הויזואלי הקל לו זכה הדגם. 

 

החידוש העיקרי בחלל תא הנוסעים של האאוטלנדר הוא התקנה של מערכת מולטימדיה "12.3 חדשה ומתקדמת יותר במקום "9 בדגם הנוכחי לצד גרפיקה מעודכנת ללוח המחוונים הדיגיטלי, מערכת מולטימדיה מבית ימאהה עם 12 רמקולים, עדכוני OTA ואפליקציה לשליטה מרחוק, ועוד. 

2025 מיצובישי אאוטלנדר PHEV

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.