מיני תשיק השנה שני דגמים חדשים, האחד הוא מיני האצ'בק והדגם השני הוא הקאנטרימן, הקרוסאובר המצליח של מיני. שני הדגמים ישווקו גם עם הנעה חשמלית, מיני האצ'בק SE החשמלית תיוצר הפעם על בסיס פלטפורמה ייעודית שהיא שיתוף פעולה של ב.מ.וו עם גרייט וול, מיני קאנטרימן, כבעבר, תמשיך להתבסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית של ב.מ.וו X1.
לאור העבודה שהקאנרטימן החדשה תתבסס על ה-X1 של ב.מ.וו, לא תופתעו לגלות כי קאנטרימן SE ALL4 החשמלית תשווק עם אותה יחידת הנעה של ב.מ.וו iX1, שני מנועים חשמליים בהספק מרבי משולב של 313 כ"ס (268 כ"ס הספק מרבי קבוע) ומומנט משולב של 50.3 קג"מ. לדגם זה מוצמדת סוללה בקיבלות של 64.7kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה של כ-450 ק"מ.
לצד הגרסה הבכירה מיני תשווק גם גרסת הנעה קדמית לדגם, קאנטרימן E, עם מנוע בהספק של 191 כ"ס ואותה סוללה. גרסת הנעה זהה תוצג בהמשך גם בדגם iX1.
הקאנטרימן הוא הדגם הגדול ביותר של מיני ובדור החדש הוא יהיה אף גדול יותר, עם אורך של 4,429 מ"מ וגובה של 1,613 מ"מ מדובר בתוספת משמעותית של 130 מ"מ לאורך ו-60 מ"מ לגובה. בסיס הגלגלים צפוי לעמוד על 2,692 מ"מ, זהה למוכר לנו מה- X1 החדש שארוך יותר מהקאנרטימן החדש ב-71 מ"מ.
כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, הקאנטרימן החדש שומר על המראה המוכר, אך כמו במקרה של דגם ההאצ'בק נפגוש עיצוב מתון יותר ופנסים אחוריים שנטשו את מראה הרטרו. שינוי משמעותי יותר נפגוש בתא הנוסעים, הרבה יותר נקי, פשוט ומינימליטי למראה כאשר במקרה הדשבורד נפגוש את מערכת המולטימדיה החדשה של מיני עם מסך מרכזי OLED עגול וסייען קולי ייחודי העונה לשם Spike.