לקסוס חשפה היום את מתיחת הפנים ל-IS לשנת 2011, עדכון בפרטים הקטנים אך מוצלח.
לקסוס IS איתנו בישראל משנת 2006. בשנת 2009 היא עברה מתיחת פנים קלה שכללה בעיקר שדרוג אבזור בדגמי ה-IS250 שנמכרת אצלנו ותוספות כרום קלות. כעת לקסוס מציגה את עדכון אמצע החיים של הדגם, עם תוספת מתבקשת של תאורת LED ליום.
אז מה חדש? הפגוש הקדמי שונה במקצת ומקבל בתי פנסי ערפל חדשים יחד עם פתח כונס אוויר תחתון שונה. הפנסים הראשיים מקבלים כאמור תוספת תאורת LED ליום, הסך הכל קצת יותר זוויתי ומשווה לIS מראה ספורטיבי יותר.
מאחור תפגשו בספוילר קטן שהתווסף על תא המטען, ויחידות תאורה חדשות, ההולמות יותר את ה-IS לעומת יחידות התאורה הקודמות שהזכירו טויוטה קורולה יותר מאשר רכב יוקרה. גם מאחור, אם שמים לב, כל הזוויות חודדו לשוות מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר.
מבפנים, הרבה לא השתנה וגם הרבה לא היה צריך להשתנות באחד מתאי הנוסעים היותר איכותיים ברכבי ספורט סאלון למרות שהיא אינטימי מידי יחסית.
יחד עם מתיחת הפנים, לקסוס מחליפה את דגם הדיזל הישן IS220d ב- IS200d. מנוע 2.2 ליטר דיזל בהספק של 148 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ, למנוע זה גרסה נוספת בהספק של 178 כ"ס ואותו מומנט. המנוע החלש יאפשר לנהג להאיץ ל-100 קמ"ש מעמידה תוך 10.2 שניות עד למהירות מרבית של 205 קמ"ש. צריכת הדלק תעמוד על 19.5 ק"מ לליטר ובגרסת המנוע החזקה יותר 18.2 ק"מ לליטר.
מנוע ה- 2.5 ליטר V6 לא שונה וההספק נשאר דומה, 205 כ"ס ו-25.7 ק"ג. יחד עם זאת המנוע כעת בתקן יורו5 ומציע צריכת דלק טובה יותר של 11.9 ק"מ לליטר לעומת 11.2.
המחיר נותר זהה ולא ישתנה.