יחד עם מתיחת הפנים לדגמי ה-IS, המתחרה של M3 הלקסוס IS-F מתעדכנת ופונה יותר לנהג.
הסיבה העיקרית למתיחת הפנים שעברו דגמי ה-IS, היא המעבר לתקן יורו 5. תקן שהפיל מספר חללים בדרך כמו הפוקוס RS הנוכחית או המאזדה RX-8 והונדה סייויק טייפ-R. לקסוס שדרגה את מנוע ה-5.0 ליטר V8 וכעת הוא עומד בתקנות הזיהום לפי יורו 5.
המנוע מפיק את אותו הספק, 423 כ"ס, אשר מספיק ל-4.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 270 קמ"ש. מעבר לעדכון העיצובי החיצוני שקבלה ה- IS-F כמו שאר דגמי ה-IS, לקסוס שינתה את לוח המחוונים שכעת הוא פונה יותר לנהג הספורטיבי בדומה ללוח המחוונים המצוי ברכבי פרארי.
חוגת סל"ד ענקית במרכז עם תצוגה דיגיטלית של מצב ההילוכים ומד מהירות קטן בתוספת של מד מהירות דיגיטלי מול עיני הנהג. מעבר לכך לקסוס הוסיפה גימור שונה לפסי הקישוט בדמות קרבון-כסוף. המושבים הקדמיים חדשים ומאפשרים תמיכה טובה יותר לנהג והתפירה סביב המושבים בצבע כחול במקום בלבן.
-