לנצ'יה אפסילון
לנצ'יה אפסילון.
לנצ'יה אפסילון
לנצ'יה אפסילון.

לנצ'יה אפסילון מקבל מנוע 1.0 ליטר חדש בהספק של 70 כ"ס הנעזר במערכת מיקרו-היברידית 12V.

 

כן, היא עדיין חיה, אפילו נמכרת היטב אך משווקת באיטליה בלבד. לנצ'יה אפסילון, השריד היחיד למותג עבר מפואר, זוכה לקבל מערכת הנעה חדשה שתאפשר לדגם ליישר קו עם תקנות הזיהום העדכניות של האיחוד האירופי.

 

מערכת ההנעה החדשה של האפסילון הוצגה בתחילת השנה בפיאט 500 ופנדה, זו מערכת המבוססת על מנוע FireFly שלושה צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר הנעזר במערכת מיקרו-היברידת קלה 12V. ליחידת ההנעה הזו הספק מרבי של 70 כ"ס ומומנט מרבי של 9.4 קג"מ. מערכת ההנעה החדשה הזו מאפשרת הפחתה של 20 עד 30 אחוז בפליטת ה-CO2.

 

לנצ'יה אפסילון
לוח מחוונים מעודכן להנעה היברידית.

הביצועים כפי שאתם כבר יכולים לנחש לא מרשימים במיוחד, עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 14.2 שניות, מהירות מרבית של 163 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 25 ק"מ לליטר, אך בתקן NDEC היוצא.

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית חדשה וגרסה אוטומטית לא תשווק עם הדגם. המערכת המיקרו-היברידית מאפשרת כיבוי של מנוע הבנזין בגלישה לעצירה כבר ממהירות של 30 קמ"ש והיא מסייעת קלות למנוע הבנזין בזמן האצה, בעיקר ביציאה מהמקום.

 

תגיות: לנצ'יה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.