באפריל 2019 סובארו חשפה לראשונה את האאוטבק החדש עבור השוק האמריקאי, אך רק כעת סובארו מתפנה להשיק את הדגם גם בשוק האירופי. בניגוד לשוק האמריקאי שזכה לקבל את הדגם גם עם מנוע ה-2.4 ליטר טורבו 260 כ"ס החדש של סובארו, באירופה הדגם ישווק בשלב זה רק עם מנוע ה-2.5 ליטר 182 כ"ס.
הדור השישי והחדש של האאוטבק מבוסס על הפלטפורמה הגלובלית SGP של החברה המשרתת כיום את כל דגמי המותג, החל מהאימפרזה ועד האיבולטיס הענק. למעט תוספת זניחה למידת האורך האואטבק החדש זהה בגודלו לדגם היוצא: 4.86 מטר אורך, 1.855 מטר רוחב, 1.68 מטר גובה, 2.74 מטר בסיס גלגלים ומרווח גחון של 22 ס"מ. העיצוב החיצוני הוא אבולוציה מודרנית ומלוטשת יותר לזו של הדגם היוצא, אך הדגם שומר כמובן על המראה האייקוני של סטיישן מוגבהת ושטח גדול יחסית של משטחי זכוכית שיחד עם קורת A קדמית צרה במיוחד מספק לנהג שדה ראיה רחב מאוד וכמעט ללא שטחים מתים, לכל הכיוונים.
תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה של איכות ועיצוב לעומת הדגם היוצא וכמו זה היוצא הוא מספק מרווח מעולה לנוסעים ולמטען. את הדשבורד מאפיין מסך אנכי גדול בגודל של ״11.6 (אך רק ״7 בדגמי הבסיס) הכולל בחלקו התחתון תצוגה קבועה לבקרת האקלים ובצידי המסך נמצא כפתורים פיזיים לשליטה על הטמפרטורה והשמע. המערכת כוללת כמובן גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. סובארו הציגה אשתקד עם הלבורד החדש לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 אך זה עדיין לא עשה את דרכו לשאר דגמי סובארו, כך שהאוטבק ממשיך עם לוח מחוונים מסורתי, עדיף אך לקוחות הרכבים היום אוהבים צעצועים.
האאוטבק החדש מצויד כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight, הנחשבת כיום לאחת הטובות ביותר בתחום. סובארו הציגה אשתקד בלבורג החדש גרסה מתקדמת יותר של המערכת אך זו כנראה תגיע לדגם רק במתיחת הפנים שתוצג בשנה הבאה, כנראה.
כאמור, בשוק האירופי הדגם משווק בשלב זה רק עם מנוע אחד: מנוע 2.5 ליטר בהספק מרבי של 182 כ״ס ומומונט מרבי של 24.3 קג״מ ב-4,400 סל״ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה. כמו בפורסטר, הדגם מצויד בבקרת ירידה במדרון ובמערכת X-MODE כסטנדרט - מערכת אלקטרונית לשיפור האחיזה/העברת הכוח בשטח.