רנו גרנד קופה היא מחליפת הפלואנס אשר תשווק בקרוב בישראל, עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל אוטו' עם צריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר.
בחלק מאולמות התצוגה של רנו בישראל (וסביר להניח שגם בדרך לכמה חברות ליסינג) כבר תוכלו לראות את רנו גרנד קופה החדשה, זה השם תחתיו תשווק בקרוב בישראל (ובעוד כמה מדינות) רנו מגאן סדאן 2017 החדשה המחליפה את הפלואנס. מחירים? עדיין אין ברשותנו אך סביר להניח כי הדגם ישמור על רמת מחירים דומה לזו של הפלאונס.
המגאן סדאן החדשה, כלומר הגרנד קופה, תשווק בישראל עם מבחר של שני מנועים: 1.2 טורבו עם 132 כ"ס ו-20.9 קג"מ המשודך לתיבת שבעה הילוכים EDC כפולת מצמדים או 1.5 טורבו דיזל עם המוכר עם 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ המשודך לתיבת שישה הילוכים EDC כפולת מצמדים.
דגם | 1.2TCE EDC 130 | 1.5dCi 110 EDC |
---|---|---|
נפח (סמ”ק) | 1198 | 1461 |
הספק (כ”ס/סל”ד) | 132/5500 | 110/4000 |
מומנט (קג”מ/סל”ד) | 20.9/2000 | 25.5/4000 |
תיבת הילוכים | EDC | EDC |
מספר הילוכים | 7 | 6 |
ביצועים | ||
0-100 קמ”ש (שניות) | 10.9 | 12.5 |
מהירות מרבית (קמ”ש) | 200 | 190 |
צריכת דלק | ||
עירונית | 6.8 | 4.1 |
בינעירונית | 4.7 | 3.6 |
משולבת | 5.4 | 3.8 |
קרסו מוטורס, יבואנית רנו, צפויה לשווק את הגרנד קופה (לפחות לפי משרד התחבורה) בשתי רמות גימור: Zen הבסיסית ו-Intense הבכירה יותר. ברשימת האבזור נוכל למצוא מולטימדיה מקורית "8.7 עם דיבורית BT ולוח מחוונים דיגיטלי (עם תצוגה משתנה), שליטה מההגה על השמע והטלפון, תאורת אווירה משתנה, בלם יד חשמלי, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני תאורה וגשם, תא נוסעים בשני גוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, חישוקי סגסוגת "17, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED ועוד.
בתחום הבטיחות, למיטב הבנתנו, הדגם מצויד באופן חלקי במערכות בטיחות מקוריות, ללא בקרת שיוט אדפטיבית לדוגמה, ולפחות בחלק מהדגמים תותקן מערכת מובילאיי. כל הדגמים מצוידים במצלמת רוורס.
את הפרטים המלאים על הגרנד קופה/מגאן סדאן החדשה, תוכלו לקרוא בקישור.
{gallery}https://www.flickr.com/photos/7922106@N06/albums/72157682310018345{/gallery}