זה היה צפוי, רק שלא ציפינו לכך שזה יקרה רגע לאחר השקת הדגם בישראל: סיטרואן חושפת היום (ג') את הגרסה החשמלית המשופרת של סיטרואן C4X שהושקה השבוע בישראל, העדכון הזה חל גם על סיטרואן C4 עליה מבוססת ה-C4X. זה היה צפוי שכן גם פיג'ו e-208, פיג'ו e-308 ודגמים נוספו זכו ליחידת הנעה חדשה המציגה שיפור משמעותי בהספק ובעיקר בטווח הנסיעה.
את השילוב של מנוע חשמלי 136 כ"ס ו- 30.6 קג"מ עם סוללה בקיבולת של 50kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-360 ק"מ, מחליף כעת שילוב חדש לחלוטין עם מנוע 156 כ"ס ו-26.5 קג"מ בעל נצילות גבוהה יותר וסוללה משופרת בקיבולת של 54kWh המכילה תאים בהרכב כימי שונה עם יותר ניקל (80%) ופחות קובלת יקר ומזהם יותר (10% לעומת 20% בעבר). לתאים אלו נצילות אנרגטית גבוה יותר ואורך חיים גדול יותר, גם בזכות העובדה שהסוללה מצוידת כסטנדרט בקירור אקטיבי ומשאבת חום.

התוצאה בפועל היא טווח נסיעה של 420 ק"מ, שיפור מרשים מאוד של 17%. בסיטרואן מציינים כי הסוללה החדשה תציג שיפור של מעל ל- 30 ק"מ בנסיעה עירונית גם כאשר הטמפרטורה קרובה לאפס מעלות וכי שיפור הטווח הושג גם תודות למערכת בלימה רגנרטיבית מעודכנת וצמיגים בדירוג A+ עם התנגדות נמוכה יותר לגלגול.
נתוני הטעינה נותרו ללא שינוי, טעינה מהירה DC בהספק של עד 100kW המאפשרת טעינה של 20% עד 80% בזמן של 30 דקות וטעינה ביתית AC בהספק של עד 11kW.