יונדאי i40 / סונוטה סטיישן החדשה, נחשפת בתמונות רשמיות ראשונות בגרסתה האירופאית. תחילת השיווק באפריל 2011.
יונדאי i40, היא מחליפת יונדאי סונטה בגרסתה האירופאית. הגרסה האירופאית, תהיה שונה במקצת מזו האמריקאית, בעיקר בתחום כיול המתלים, עיצוב ומנועים שונים. בארה"ב היא נמכרת עם מנוע 2.4 ליטר 200 כ"ס ו-2.0 ליטר טורבו 274 כ"ס.
יונדאי i40 / סונטה החדשה תשווק קודם כל בגרסת סטיישן או בשמה המלא יונדאי i40CW, לקראת אפריל 2011 ורק בסתיו 2011, תוצג גם גרסת הסדאן של ה-i40. הסיבה לכך היא שבאירופה גרסאות הסטיישן למשפחתיות הגדולות מהוות כ-65% מהשוק. יונדאי i40 תשווק עם מספר מנועים חדשים.
בתחום מנועי הבנזין, תצויד ה-i40 החדשה במנועים עם הזרקת דלק ישירה בנפחים של 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר בהספקים של 140 כ"ס ו- 175 כ"ס בהתאמה (בהמשך יתכן ויוצא גם מנוע ביניים בנפח 1.8 ליטר). בתחום צריכת הדלק, מה שידוע לנו עד כה הוא שעם המנוע בנפח 2.0 ליטר, תציע ה-i40 צריכת דלק משולבת של כ-18 ק"מ לליטר. פחות רלוונטי אלינו, אך גם מנוע דיזל ימצא את מקומו ב-i40 החדשה בנפח 1.7 ליטר ובשני הספקים של 113 כ"ס ו-134 כ"ס.
חיצונים, ניתן להבין בשוני ברור של הפגוש הקדמי והגריל לעומת הסונטה האמריאית, שם היא הרבה יותר מוחצנת עם הרבה כרום כפי שהאמריקאים אוהבים. בגרסה האירופאית אנו מקבלים את הגריל ה-הקסגון המוכר והפנסים הראשיים המשוכים לאחור כמעט עד לקורה A, כפי שראינו ביונדאי אלנטרה החדשה בגרסתה הקוראנית והמראה הכולל הרבה יותר מעודן מזה האמריקאי.
באופן מסורתי אצל יונדאי לאחרונה, היא חושפת איורים של הדגם ולאחר זמן קצר חושפת תמונות ראשונות. אז אל תשכחו להתעדכן בימים הקרובים.