יונדאי i25 נחתה בישראל ומהווה את יריית הפתיחה לבואם של 3 דגמים חדשים נוספים ולסדרת מנועי ה-GDI החסכוניים.

יונדאי i40 סונטה החדשה - יונדאי i35 אלנטרה החדשה - יונדאי ולוסטר

במסיבת העיתונאים בעת השקת יונדאי i25 החדשה בישראל, שהתרחשה במרכז כלמוביל בפרק אפק בראש העין, מסר דן אורנשטיין, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל, מספר רמזים לדגמים החדשים של יונדאי שינחתו בישראל עוד השנה ובנוסף על תחילת הגעתם של סדרת מנועי ה-GDI (הזרקת דלק ישירה) החזקה והחסכונית לאירופה ולישראל. בנוסף, יגדל היצע הדגמים שיוצעו עם תיבת הילוכים ידנית.

 

עם גידול של 52% במכירות 2010 לשוק הפרטי, כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, מתחילה לשים את הדגש גם על דגמים אטרקטיביים לשוק הפרטי. זה החל עם יונדאי ix35, שהדבר היחידי שמנוע ממנו להיות הקרוסאובר הקומפקטי הנמכר ביותר בישראל, זו היכולת של היצרן לעמוד בדרישת השוק המקומי והעולמי לדגם וממשיך כעת עם השקת יונדאי i25 המטשטשת בממדיה את ההבדל בין קומפקטית למשפחתית (עוד לפני שמזכירים את העיצוב האטרקטיבי) והפונה באופן מובהק לשוק הפרטי.

 

בהמשך השנה נחפש בישראל לשלושה דגמים חדשים: יונדאי i40 / סונטה החדשה, יונדאי ולוסטר, מכונית הקופה 4 דלתות הייחודית של יונדאי ולמשפחתית החדשה, יונדאי i35 / אלנטרה החדשה שתהווה את גרסת הסדאן למשפחת ה-i30.

 

לכתבה: יונדאי i40 סדאן האירופאית נחשפת לראשונה

יונדאי i40 / סונטה החדשה: צפי להגעה – במחצית השנייה של 2011.

יונדאי i40 סונטה האמריקאית - תגיע במהלך המחצית השנייה של 2011

לפני כשבוע, בתערוכת ז'נבה, נחשפנו ליונדאי i40 CW , גרסת יונדאי לסונטה החדשה (נקראת גם i45 כגרסת הסדאן ל-i40) עבור השוק האירופאי. ה-i40 הושקה קודם בתצורת סטיישן ושונה בעיצוב ובתכונותיה, בעיקר במנועים ובכיול המתלים, מהסונטה (i45) האמריקאית.

 

למרות שאנו בישראל לרוב מקבלים את הדגמים המיועדים לשוק האירופאי, בעיקר בשל נושאי תקינה, אך אנחנו כנראה דווקא נזכה לנהוג בישראל ביונדאי סונטה החדשה בגרסתה האמריקאית וזאת בכדי שיונדאי העולמית תוכל לספק עבור כלמוביל המקומית את הרכבים בכמות מספקת ולא להגביל את הכמות הנמכרת עם ה-i40 האירופאית. גם זו לא תהיה משימה קלה עבור כלמוביל שכן סונטה האמריקאית נכון ל-2010, נמצאת במקום השלישי במכירות בארה"ב (בהפרש קטן מהאקורד) וצפויה במהלך 2011, לכבוש את המקום השני לפחות ולעקוף את הונדה אקורד. מה שכן, יונדאי סונטה האמריקאית זולה יותר מזו האירופית כך ששיווק הגרסה האמריקאית יאפשר ל-כלמוביל להציג מחיר תחרותי מאוד או לחלופין רמת אבזור גבוהה מאוד.

 

אם זה אכן יהיה המצב הסופי, נזכה לסונטה בעיצוב סאלוני ומוחצן יותר מזה האירופאי. בתחום המנועים, מנוע הבסיס יהיה מנוע ה-2.0 ליטר 163 כ"ס המוכר מה-ix35, מנוע נוסף הוא מנוע 2.4 ליטר GDI בהספק של 198 כ"ס ו-25.7 קג"מ ואם נשתולל אז בנמצא גם מנוע 2.0 ליטר טורבו 274 כ"ס ו-37.2 קג"מ. המידות של הסונטה האמריקאית, דומות כמעט לחלוטין לאילו של ה-i40 האירופאית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.83 מטר ובסיס גלגלים של 2.79 מטר.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/E5WtpqMbff4?rel=0{/iframe}

 

 

יונדאי i35 אלנטרה החדשה: צפי הגעה – יולי 2011.

יונדאי i35 אלנטרה החדשה

למרות שיונדאי i30, הגיע לישראל בשתי התצורות הכי פחות נפוצות, האצ'בק וסטיישן, היא הצליחה ללמד את השוק הישראלי (בעיקר המוסדי) לאהוב את תצורות המרכב האלו, הנפוצות ביותר באירופה. למרות זאת, ישראל עדיין שמרנית ותצורת סדאן עבור רכב משפחתי זו התצורה הנפוצה והנמכרת ביותר. כעת, כמעט 3 שנים לאחר תחילת שיווקה של ה-i30, מגיעה ה-i35 / אלנטרה החדשה ותוסיף למבחר המשפחתיות של יונדאי גם גרסת סדאן למהדרין.

 

כמו ה-i25 מחליפת ה-אקסנט, גם יונדאי i35 ה-אלנטרה החדשה תציע מידות מהגדולות בקטגוריה, עם בסיס גלגלים של 2.70 מטר, אורך של 4,520 מטר, רוחב של 1,775 מטר וגובה של 1,435 מטר היא תציע מרווח טוב יותר מרוב המשפחתיות המתחרות. בתחום המנועים, יונדאי i35 / האלנטרה החדשה, תהיה הראשונה להביא את בשורת מנועי ה-GDI (הזרקת דלק ישירה) לישראל. מצוידת במנוע 1.6GDI המספק 140 כ"ס ו-17 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית, תציע ה-i35 צריכת דלק משולבת של 16.5 ק"מ לליטר ו-10.4 שניות 0-100 קמ"ש. בארה"ב היא משווקת עם מנוע 1.8 ליטר 148 כ"ס.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/Qd-0hdOyigc?rel=0{/iframe}

 

 

יונדאי ולוסטר קופה: צפי להגעה – אוקטובר 2011.

יונדאי ולוסטר קופה 4 דלתות

המכונית שתימכר בכמויות קטנות, אך ללא ספק היא הכי מעניינת מבין השתיים האחרונות, היא יונדאי ולוסטר קופה. את הפרטים המלאים על יונדאי ולוסטר תכלו לקרוא בכתבה על חשיפת יונדאי ולוסטר בתערוכת דטריוט 2011. רק נוסיף ונאמר, שלמרות שבארה"ב היא משווקת עם מנוע 1.6 ליטר GDI 140 כ"ס בלבד וזאת כי המתחרה הישירה שלה היא הונדה CRZ, באירופה תמוצב ה-ולוסטר מול פולקסווגן שירוקו ותצויד בהמשך או במנוע 1.6 GDI טורבו בהספק של 176 כ"ס או 1.6 GDI טורבו 208 כ"ס.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/jN7fzifIIvY?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.