יונדאי החלה בשיווק ה-i30 החדשה בשוק הבית בקוריאה, עם מנוע 1.6GDI ומנוע 1.6VGT טורבו דיזל.
יונדאי i30 החדשה, אשר נחשפה לראשונה בתערוכת פרנפורט האחרונה לפני כחודש, מושקת בימים אלא בשוק הבית בקוריאה ונתוני צריכת הדלק נחשפים לראשונה.
יונדאי i30 תשווק בקוריאה עם שתי יחידות הנעה דיזל ובנזין. מנוע הבנזין אשר ישווק גם בישראל הוא מנוע 1.6GDI ליטר עם הזרקת דלק ישירה אשר משווק גם עם הולוסטר בעל הספק מרבי של 140 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט של 17.0 קג"מ ב-4,850 סל"ד. מנוע זה המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית, מציע צריכת דלק של 16.3 ק"מ לליטר (17.3 גרסת ISG עם מערכת עצור/סע). זאת לעומת 15.4 ק"מ לליטר עם מנוע ה-1.6 ליטר הנוכחי. על משקל של 1210 ק"ג, הביצועים עם מנוע זה צפויים לעמוד על כ-10.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש.
המנוע השני אשר ישווק בקוריאה (ובישראל) הוא מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל עם מגדש טורבו בגיאומטריה משתנה VGT בהספק של 128 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-26.5 קג"מ בין 1,900-2,750 סל"ד. מנוע זה מציע ביצועים של 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 196 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה, עומדת על 23 ק"מ לליטר עם תיבה ידנית ו-20.0 ק"מ לליטר עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית.
יונדאי i30 החדשה תשווק (סטנדרט או אופציה) עם 7 כריות אוויר, מסך מגע מולטימדיה מרכזי (1.6GDI), בלם חניה חשמלי, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, חלון גג פנורמי כפול, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה, תאורת LED ליום בפנסי הערפל, פתחי יציאת אוורור ליושבים מאחור, דוושות אלומיניום, קיפול מראות אוטומטי, ועוד. חידוש נוסף הוא הגה אלקטרו-מכני בעל 3 מצבי בחירה: ספורט, נורמל וקומפורט, כאשר בכל מצב התנגדות/משקל ההיגוי משתנה. יונדאי מתכננת למכור בשוק העולמי במהלך 2012, כ-215,000 יחידות מה-i30 החדשה.