יונדאי כבר חשפה את השתיים לפני תערוכת פריז, אך יש פרטים חדשים ודגם ספורט ל-i20.

יונדאי i20 ספורט

יונדאי, שלמעט ה-ix20 ומתיחת הפנים ל-i10, לא חשפה חידוש נוסף לשוק האירופאי. יונדאי מתרכזת כעת בעיקר בשוק האמריקאי, שם היא מתחילה להתבסס כאלטרנטיבה ראויה להגמוניה היפנית, באירופה ואצלנו, היא כבר עמוק בוורידים ולא צריכה עוד להוכיח את עצמה.

 

יונדאי i10 דגם 2011

את מרב הפרטים כבר חשפנו כאן. מעבר למתיחת הפנים המשמעותית מבחוץ, והמינורית מבפנים, עיקר החידוש הוא מנוע חדש, בנפח 1.0 ליטר שלושה צילינדרים בהספק של 68 כ"ס. את המנוע הזה, יש סיכוי שעוד נראה אצלנו בעיקר בכדי שיונדאי תוכל להתחרות באלטו של סוזוקי. המנוע המוכר לנו 1.25 ליטר כעת בתקן יורו 5 ובהספק של 86 כ"ס וצריכת דלק משופרת.

 

יונדאי ix20 החדשה 2011

יונדאי ix20 היא מיקרוואן שתתחרה בהונדה ג'אז ודומיו והיא גרסת יונדאי לקאיה ונגה, שלא נמכרת אצלנו. מערכת עצור/סע, ESP וקישורית "שן כחולה" יהיו סטנדרטיות בכל רמות הגימור והמנועים, יונדאי צופה שה- ix20 תזכה ב- 5 כוכבי בטיחות במבחני NCAP. שני מנועים ישרתו את ה-ix20. מנוע 1.4 ליטר 89 כ"ס ומנוע 1.6 ליטר 125 כ"ס. למי שתוספת ה-X מבלבלת אותו עם הדגמים כפולי ההנעה, ה-X אצל יונדאי מסמל תת דגם או דגם נישה ואילו רכבי השטח וההנעה הכפולה, מסתיימים בספרה 5.

יונדאי הציגה בצד הבמה שלה, גרסת ספורט ליונדאי i20. יונדאי i20 ספורט היא שיתוף פעולה בין יונדאי לסדנת שיפורים. יונדאי תייצר גרסה מוגבלת מהספורט ברבע הראשון של 2011. לקראת ההשקה יונדאי תפרסם את המפרט הטכני המלא.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.