יונדאי חושפת את הוואן המסחרי החדש והראשון שלה לאירופה – יונדאי H350, שיתחרה בטרנזיט של פורד, בפיאט דוקאטו ובמרצדס ספרינטר ופולקסווגן קראפטר.
יונדאי נכנסת לראשונה אל שוק המסחריות הקלות באירופה עם הצגתו היום (יום ה') של יונדאי H350 החדש בתערוכת כלי הרכב המסחריים IAA בהאנובר גרמניה. שוק המסחריות הקלות באירופה תחרותי אך גם רווחי במיוחד וליונדאי H350 צפויה תחרות קשה מצד היצרניות האירופאיות הוותיקות כגון פיאט, רנו, איווקו, מרצדס, פולקסווגן ופיג'ו-סיטרואן.
יונדאי H350 יוצע בשלוש תצורות מרכב: וואן מסחרי סגור, מיניבוס ל-14 עד 15 נוסעים ובתצורת שלדה לארגז ייעודי. עם תחילת השיווק הדגם יוצע בשני משקלים, 3.5 טון ו-5.0 טון, ובשני בסיסי גלגלים: 3.44 מטר עם אורך כולל של 5.52 מטר ו-3.67 מטר עם אורך כולל של 6.20 מטר.
בגרסת וואן סגור עם בסיס גלגלים ארוך, נפח תא המטען עומד על 12.9 קוב. גובה תא המטען עומד על 1.96 מטר, כלומר מאפשר כמעט לכל אדם להלך זקוף, הרוחב בין בתי הגלגלים עומד על 1.80 מטר ואורכו עומד על 3.78 מטר. לפי יונדאי, זה מספיק להעמסה של חמישה משטחים תקניים (0.8X1.2 מטר).
תא הנוסעים, כיאה לרכב עבודה, כולל שפע של תאי אחסון, תא כפפות מקורר וכפתורי תפעול גדולים המסודרים בצורה אינטואיטיבית. רשימת האבזור יכולה לכלול הנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם ניווט, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים ועוד. למושבים 8 אפשרויות כיוון וכאופציה ניתן לקבל מושבים הידראוליים, לצד הנהג ניתן לקבל מושב יחיד או כפול.
יונדאי מצידת את ה-H350 עם מנוע טורבו דיזל אחד 2.5 ליטר CDRi שיוצע בשתי גרסאות הספק: 150 כ"ס ו-38.0 קג"מ או 170 כ"ס ו-43.0 קג"מ. מנוע זה עומד בתקן אירו 5 וכאופציה ניתן להזמין מערכת עצור/סע לחיסכון נוסף בצריכת הדלק.
יונדאי תייצר את ה-H350 בטורקיה דרך קבלן משנה טורקי - קרסאן .(KARSAN) יונדאי H350 צפוי להגיע לישראל בשנה הבאה והוא ישווק דרך חטיבת המסחריות של כלמוביל לצידן של המסחריות של מיצובישי ומרצדס.