טסלה החלה לשווק את דגמי מודל S ומודל X עם הגה YOKE משופר הכולל חזרה לצופר במרכז גלגל ההגה במקום על משטחי המגה שעל גלגל ההגה וכן עיטוף חדש שאמור להיות עמיד ואיכותי יותר לעומת זה המתפורר והמתקלף בקלות בגרסה הראשונה של ההגה.
הלקוחות הראשונים שזכו לקבל את ההגה אולי התרגלו לצורתו המוזרה ולהסרה של מוט האיתות אך הם לא התרגלו לעבודה שתפעול הצופר, שמיועד עקרונית למקרי חירום בלבד, נעשה דרך אייקון מגע קטן על גלגל ההגה. במקום האייקון של הצופר, הלקוחות ימצאו מעתה, כמו בדגמי המודל 3 החדשים, קיצור להצגת המצלמות ההיקפיות במסך המרכזי.
כמו בעבר, כלומר מאז שטסלה חזרה לשווק עם המודל S/X גלגל הגה עגול ורגיל, הגה YOKE הוא עדיין אופציה בתוספת תשלום של $1000 - כ-8,000 שקל בשוק הישראלי לאחר תוספת מיסוי.
ההסרה של המוטות השימושיים בצידי ההגה המאפשרים תפעול עיוור לחלוטין של מערכות חשובות כמו האיתות, המגבים ועוד, היא לא רק עניין של חיסכון אלא ובעיקר המחשבה שבסוף הרכב ינהג לבדו ואת כל הפעולות האלו הרכב יבצע גם כך לבדו. כל זה היה נכון אם מערכת FSD אכן הייתה מוכנה לשימוש ציבורי אך כפי שאתם כבר יודעים, בשלב זה היא עדיין לא שם למרות שלל הבטחות של מאסק בנושא.