יוניון מוטורס השיקה את אתר Toyota Select בו היא מציעה למכירה רכבי יד שנייה מבעלות פרטית, עם אחריות וסטנדרט קפדני של איכות.
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, השיקה היום (ג') את אתר האינטרנט של שירות "טויוטה סלקט" באמצעותו מציעה היבואנית למכירה רכבי טויוטה בלבד מבעלות קודמת ועם אחריות יבואן.
כל הרכבים עומדים בתנאים ובבדיקות קפדניות בהתאם לסטנדרטים של חברת טויוטה העולמית, המפעילה תכניות דומות במדינות רבות בעולם. שירות טויוטה סלקט יופעל ב-29 סוכנויות הפזורות ברחבי הארץ שם יוכלו המתעניינים לבדוק ולרכוש את הרכב.
לפי יוניון מוטורס, המטרה בפעילות "טויוטה סלקט" היא להעניק שקט נפשי וביטחון ללקוחות אשר אינם רוכשים רכב חדש. במסגרת התכנית, יירכשו ויימכרו רק רכבי טויוטה אשר עומדים בקריטריונים:
- בני פחות מ- 7 שנים או עד 150,000 ק"מ בלבד.
- בעלי היסטוריית טיפולים מלאה.
- בעלות נקייה מעיקולים ושעבודים.
- ללא תאונות פגיעה בשלדת הרכב.
- רק דגמי טויוטה שיובאו לישראל ע"י היבואן הרשמי.
כל הרכבים שעומדים בקריטריונים המחייבים, עוברים סדרת בדיקות מקיפה הכוללת 155 בדיקות של מערכות הרכב השונות. לאחר תהליך הבדיקה ובמידת הצורך, הרכבים זוכים לתהליך השבחה הכולל, בין היתר, תיקוני פחחות וצבע, החלפת צמיגים ובלמים, תיקון והשלמת חלקים פנימיים וטיפולים מכניים.
לקוחות שירכשו רכב עם חותמת האיכות של טויוטה סלקט ייהנו מאחריות יבואן למשך שנה או 25 אלף ק"מ (המוקדם מבניהם). לכלי רכב עד 5 שנים / 120,000 ק"מ תינתן אחריות מקיפה על כלל הרכיבים ולכלי רכב בני 5 עד 7 שנים / 150,000 ק"מ תינתן אחריות הכוללת את מערכות ההנעה.
בנוסף, רוכשי רכב מ-טויוטה סלקט יזכו להיכלל בתכנית שירות "טויוטה בדרכים 24/7" חינם לכל תקופת האחריות. השירות המוצע על ידי יוניון מוטורס כולל סל של שירותי ערך מוסף ללקוחות טויוטה.
קישור לאתר טויוטה סלקט – toyota-select.co.il.
רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, ציין היום כי: "תכנית ה-SELECT מביאה סטנדרט חדש של מקצועיות לשוק הרכב המשומש בישראל. ההתמקדות במותג שלנו בלבד, הפריסה הארצית הרחבה, ביצוע מכלול חסר תקדים של בדיקות ותיקונים בהשקעה רבה, והיקף אחריות היבואן שאנו מעניקים לכל הרכבים בתוכנית, מקנים ללקוח שקט נפשי והופכים את חווית הרכישה של רכב מבעלות קודמת לזהה לזו של רכישת רכב חדש".
שירות "טויוטה סלקט" נבחן במהלך השנה האחרונה באמצעות פיילוט שנוסה בכ-15 מרכזים, בתקופת הפיילוט נמכרו למעלה מ-1,000 רכבים עם חותמת SELECT. מהנתונים עולה כי הדגמים הפופולריים ביותר הם קורולה, יאריס ופריוס. הדגמים הנמכרים בזמן הקצר ביותר הם דגמי היאריס, וורסו 7 מקומות וג'יפ ה- RAV4, אשר נמכרים תוך ימים בודדים. הגיל הממוצע של הדגמים הנמכרים במסגרת התכנית עומד על 4.5 שנים, ודגמים מהשנים 2010 ו-2011 הם הפופולריים ביותר. ביוניון מוטורס מעריכים כי בשנה הקרובה ימכרו כ- 2,000 רכבים במסגרת התכנית.