טויוטה סיינה החדש 2021
טויוטה סיינה החדש.
טויוטה סיינה החדש 2021
טויוטה סיינה החדש.

כעשור לאחר שהציגה את הדור השלישי של הסיינה (Sienna), טויוטה חושפת כעת את הסיינה החדש, דור רביעי למיניוואן 7-8 מושבים בגודל מלאה של טויוטה המתחרה בדגמים כגון קיה קרניבל, קרייזלר פסיפיקה ועוד. למרות שטויוטה היא שם דבר בהנעה היברידית, רק כעת טכנולוגיית ההנעה הזו מגיעה אל הדגם ולא רק זה, למעשה הסיינה החדש ישווק עם הנעה היברידית בלבד.

 

הסיינה החדש מבוסס על פלטפורמת TNGA-K, כמו הראב4, וטיוטה דאגה להעניק לדגם מראה מוחצן, נועז ודינמי, במיוחד סיינה XSE עם המראה הספורטיבי וחישוקי ה-"20 האגרסיביים, הכל בכדי לאפשר לדגם להתחרות על לב הלקוחות גם באמצעות העיצוב ולא רק ברמת השימושיות הגבוהה המאפיינת את הדגם והסגמנט.

אל העיצוב המוחצן טויוטה הצמידה תא נוסעים בעיצוב שמרני יחסית, אך מודרני, נקי ונעים לעין, עם קונסולה רחבה החוצצת בין הנהג לנוסע. העיצוב אולי שמרני יחסית אך תא הנוסעים החדש מציג שדרוג משמעותי בכל הקשור לאיכות החומרים וההקפדה על הגימור לעומת הדגם היוצא. טויוטה מבטיחה כי הסיינה החדשה מספק חווית נסיעה שקטה במיוחד, "שקט של ספרייה".

 

החדש תא הנוסעים טויוטה סיינה
תא נוסעים מודרני.

בלוח המחוונים מותקן מסך "7, במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה "9 חדשה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו, אמזון אלקסה ואפל קאר-פליי, מתחת לה נמצא ממשק שליטה מינימליסטי על מערכת בקרת האקלים וחימום המושבים וכן משטח טעינה אלחוטי. בנוסף אפשר למצוא גם שואב אבק מובנה ומקרר, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, מראה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית, תצוגה עילית "10, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, עד 7 שקעי USB, מערכת שמע של JBL עם 12 רמקולים, מערכת בידור אחורית ועוד. דלתות ההזזה ודלת תא המטען חשמליות כמובן וניתנות לפתיחה ללא מגע באמצעות "בעיטה" אל תחתית המרכב.

 

טויוטה סיינה
טויוטה סיינה XSE הספורטיבי למראה.

את השורה השנייה, בהתאם לרמת הגימור, ניתן לצייד בשני מושבי מחלקה ראשונה הנעים על מסילה ארוכה באורך של 63.5 ס"מ וזאת בכדי לאפשר מרווח רגליים יוצא דופן ליושבי שורה זו. לקוחות הדגם יכולים לבחור להוסיף מושב שמיני צר ומתקפל בין שני מושבים אלו.

 

2021 טיוטה סיינה החדשה
טויוטה סיינה החדש - עם הנעה היברידית בלבד.

כאמור, הסיינה החדש ישווק עם מערכת הנעה היברידית בלבד, זו אותה מערכת הנעה המוכרת לנו מטויוטה היילנדר החדש (אותו נפגוש בישראל בתחילת 2021). המערכת מבוססת על מנוע 2.5 ליטר הנעזר במנוע חשמלי בכדי לייצר יחידת הנעה בהספק כולל של 244 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 14 ק"מ לליטר (בתקן EPA האמריקאי). לקוחות הדגם יוכלו בנוסף לבחור גם בהנעה כפולה הכולל מנוע חשמלי נוסף על הציר האחורי.

 

2021 טויוטה סיינה החדשה
טויוטה סיינה החדש.

כל דגמי הסיינה מצוידים כסטנדרט ב-10 כריות אוויר ובמערכת הבטיחות TSS הכוללת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כולל שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.