פלטפורמת GA-B תשרת את היאריס החדשה ודגמים קטנים נוספים של טויוטה, החל מהשנה הבאה.
טויוטה חושפת את פלטפורמת GA-B שהיא הגרסה לרכבים קטנים של ארכיטקטורת TNGA של החברה ובמילים אחרות, זו למעשה הפלטפורמה אשר תשרת בשנה הבאה את הדור הבא של היאריס.
הפלטפורמה הזו מאפשרת לטויוטה לשחק עם בסיס הגלגלים ומפסק הסרנים מלפנים ומאחור, דבר שיאפשר לפלטפורמה לשרת לא רק את היאריס אלא גם, לדוגמה, את האייגו העירונית. טויוטה מציינת כי הפלטפורמה מאפשרת לה לייצר רכבים עם מרכז כובד נמוך המספקים לנהג תנוחת נהיגה אידיאלית באמצעות טווח כיוון רכב וזווית אידיאלית של ההגה, זאת לצד תא נוסעים מרווח יותר, מבלי להגדיל את מידת האורך.
היאריס נחשבת לרכב שמרני אך זו החדשה צפויה להיות "עליזה" יותר, לא רק בעיצובה אלא גם בהתנהגות הכביש שלה, כולל גרסת ביצועים מלאה לדגם.
על בסיס ארכיטקטורת TNGA טויוטה הציגה עד היום שתי פלטפורמות מודולריות: GA-C המשרתת כיום את הקורולה החדשה ואת הקרוסאובר C-HR ופלטפורמת GA-K הגדולה יותר המשרתת את הקאמרי החדשה ואת ה- RAV4 החדש. פלטפורמת GA-B המוצגת כעת תשרת כאמור את הדור הבא של היאריס אך סביר להניח כי טויוטה תציג על בסיס פלטפורמה זו גם קרוסאובר עירוני, קטן יותר מה- C-HR.