מאזדה שנת 2004 ועד היום, טויוטה ישראל מכרה 75,000 רכבים היברידיים, מכירות שהביאו לחיסכון של כ- 35 טון CO2 בשנה.
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מציינת אבן דרך משמעותית עם מסירת הרכב ההיברידי ה- 75,000 בישראל. הרכב, מסוג טויוטה C-HR מדגם C-HIC בצבע אפור מתכתי עם גג שחור, נמסר ללילך אלון מכפר יונה, בטקס חגיגי שהתקיים בסוכנות מורשית טויוטה דנאל מוטורס שבכפר סבא. הרכב נמסר לרוכשת על ידי מנכ"ל טויוטה בישראל, אנדרו חורש ובעלי הסוכנות האחים יעקב ואיציק כהן.
בשנת 1997 הציגה חברת טויוטה העולמית את הפריוס, הרכב ההיברידי הראשון בעולם ששווק באופן מסחרי - אז ביפן בלבד. באפריל 2003, טויוטה הציגה את הרכב שהחל את המהפכה ההיברידית הגלובלית, הדור השני של הפריוס שהפך מיד עם השקתו להצלחה מסחררת בשוק האמריקאי ולסמל של תחבורה ירוקה ונקייה יותר.
הטכנולוגיה ההיברידית, שכיום נחשבת לפופולריות במיוחד בישראל, הגיע לישראל בשנת 2004 עם הפריוס דור שני. בניגוד לשוק האמריקאי, כאן בישראל הטכנולוגיה התקבלה בחשדנות יחסית ובאותה שנה נמכרו 10 מכוניות היברידיות בלבד. עם השנים למדו הצרכנים בישראל כי הטכנולוגיה הזו לא רק בשלה ואמינה מאוד, למרות המורכבות של המערכת, היא פשוט באמת חסכונית מאוד במיוחד בתנאים בהם רכבים רגילים הכי בזבזניים, בתנועה עירונית.
ההתחלה הייתה איטית אך הצמיחה במכירות הייתה עקבית ובטוחה: בשנת 2007 כבר מסרו בטויוטה את הרכב ההיברידי ה- 1,000 ובשנת 2012 נעו על הכבישים כבר כ- 10,000 רכבים היברידיים מדגמי פריוס, אוריס ויאריס. בשנת 2013 הצטרפו למשפחת הדגמים ההיברידיים גם הקאמרי והפריוס+ ובשנת 2016 הצטרף הקרוסאובר ההיברידי הראשון - הראב4 בגרסתו ההיברידית.
בשלב זה הטכנולוגיה ההיברידית לא רק הייתה מקובלת בישראל אלא מבוקשת למדי וכאשר טויוטה השיקה בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי C-HR, זה כבר הפך להצלחה מסחררת מיד עם תחילת השיווק עם קרוב ל-4,000 מסירות בשנת ההשקה ו-300 רכבים שנמכרו אונליין במכירה מוקדמת עוד לפני שהרכב הגיע אל אולמות התצוגה. הצלחתו סללה את הדרך לציון דרך נוסף שנרשם בשנת 2018, אז מחצית מכלל המכירות של יוניון מוטורס היו של דגמים היברידיים. למי שזקוק לתזכורת, טויוטה C-HR שווק בתחילה גם עם מנוע 1.2 טורבו בנזין, אך זה ירד די מהר מהמדפים פשוט כי הלקוחות בחרו באופן מוחלט בגרסה ההיברידית והחסכונית יותר של הדגם.
השנה, כבר רשמה טויוטה הישג חסר תקדים ומכרה במחצית הראשונה של שנת 2019 יותר רכבים היברידיים מאשר בכל בשנת 2018, בהובלת הקורולה ההיברידית המכונית הפופולרית בישראל עם מכירות של למעלה מ- 12 אלף מכוניות מאז השקתה בפברואר. בשנת 2019 צפוי היקף מכירות הדגמים ההיברידיים לעמוד על כ- 80% מכלל המכירות של טויוטה בישראל בהובלת הרכב הנמכר בארץ – הקורולה ההיברידית.
גם באירופה רשמה טויוטה שיא מכירות - במחצית הראשונה של השנה נמכרו 275,300 רכבים היברידיים, עלייה של 18% בהשוואה לשנה שעברה. יוניון מוטורס מציעה בישראל את מבחר הדגמים ההיברידיים הגדול ביותר. הדגמים הפופולריים הם כאמור הקורולה וכן 4RAV (כ- 3,680 רכבים מסירות בינואר-אוגוסט) ו- Toyota C-HR (כ- 3,470 רכבים).
חישוב מיוחד שערכה יוניון מוטורס לרגל האירוע החגיגי, העלה כי ההיברידיות שמכרה טויוטה החל משנת 2007 הביאו לחסכון כולל בזיהום בישראל של כ390- אלף טון CO2 לאורך השנים, לעומת מצב בו המכוניות שהיו נמכרות היו בעלות הנעת בנזין רגילה. במונחים של היקף חסכון הפליטה המושג כעת הנ"ל שווה ערך להיקף פחמן דו חמצני אשר נדרשים 1.66 מיליוני עצים בכל שנה על מנת לטהרו.