דגמי 2020 של המגאן סטיישן זוכים לתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.5 דיזל עדכני עם תיבת הילוכים חדשה.
כשנה לאחר שהשיקה את המגאן סטיישן (מגאן גרנד טורר), קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מעדכנת את הדגם עם מנוע 1.5 דיזל מעודכן ותוספת של מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ואור גבוה אוטומטי.
המגאן סטיישן 2020 תשווק מעתה ברמת גימור אחת ZEN (רמת הגימור Life הבסיסית יורדת מההיצע). רמת הגימור ZEN זכתה למספר שינויים ואל מערכות הבטיחות המתקדמות נוספו גם חיישני חניה קדמיים, מולטימדיה "7 מקורית Rlink 2 הכוללת מצלמה אחורית והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (במקום "10 מקומית) ומסך "7 בלוח המחוונים.
מה שירד מרשימת האבזור אלו חישוקי סגסוגת (פלדה "16 כעת), חלון גג חשמלי ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית. למרות זאת רמת האבזור עדיין גבוהה וכוללת בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, שליטה מההגה, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, מפתח חכם ועוד.
המגאן גרנד טורר מקבלת את מנוע ה-1.5 ליטר דיזל Blue dCi העדכני שבנוסף לפליטת מזהמים נמוכה יותר, מציג שיפור קל בנתונים עם 116 כ"ס ו-26.5 קג"מ לעומת 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ במנוע היוצא. במקום תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים המנוע משודך כעת לתיבת 7 הילוכים EDC חדשה והתוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.9 שניות ומהירות מרבית של 198 קמ"ש, זאת לעומת 12.7 שניות ו-188 קמ"ש בדגם היוצא. רנו מגאן סטיישן 2020 - מפרט טכני מלא להורדה.
צריכת הדלק משולבת של הדגם המעודכן עומדת על 23.8 ק"מ לליטר לעומת 27 ק"מ לליטר בדגם היוצא, הסיבה לכך היא תקן מדידה שונה ומציאותי יותר. מחירה של המגאן סטיישן 2020 עומד על 135,990 ₪, הוזלה של 1,000 ₪ לעומת הדגם היוצא.