סיטרואן C5 איירקרוס
סיטרואן C5 איירקרוס - עכשיו גם בדגם פלאג-אין PHEV 225.
סיטרואן C5 איירקרוס
סיטרואן C5 איירקרוס - עכשיו גם בדגם פלאג-אין PHEV 225.

לאחר שהשיקה את דגמי הפלאג-אין PHEV של פיג'ו 3008 באוגוסט אשתקד, קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגם הפלאג-אין PHEV 225 של סיטרואן C5 איירקרוס. סיטרואן C5 איירקרוס PHEV 225 ישווק ברמת הגימור SHINE PK ובמחיר של-218,990 ₪.

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין הנטענת של הדגם זהה למוכר לנו מפיג'ו 3008, זו מערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין בהספק של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, המשולב בתוך תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית של הדגם המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד. ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ"ס והמומנט המרבי המשולב על 36.2 קג"מ, על הכביש זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ולמהירות מרבית של 225 קמ"ש.

 

סיטרואן C5 איירקרוס PHEV
טווח נסיעה חשמלי של 61 קילומטר.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 61 ק"מ בתקן WLTP ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. תחילת נסיעה תמיד תתבצע במצב החשמלי המלא אך לנהג אפשרות לשמור על מצב הטעינה בסוללה לשימוש מאוחר יותר ובמצב זה הדגם יפעל במצב היברידי. C5 איירקרוס PHEV מצויד במטען פנימי המאפשר טעינה AC בהספק של עד 7.4kW, שימוש במטען ביתי או ציבורי בהספק כזה מאפשר טעינה מלאה בזמן של שעתיים. שימוש בשקע ביתי באמצעות כבל מוד 2 (עד 10A) כבר דורש זמן המתנה של 6 שעות.

 

סיטרואן C5 איירקרוס תא הנוסעים
התאמה של התצוגה בלוח המחוונים ומערכת המולטימדיה.

העיצוב החיצוני זהה למוכר לנו מהדגמים הרגילים, למעט כמובן פתח הטעינה שנוסף, ובתא הנוסעים נמצא התאמה של התצוגה בלוח המחוונים ובמערכת המולטימדיה לדגם PHEV. כמו בשאר גרסאות הדגם גם כאן נמצא את בולמי PHC המספקים נסיעה רכה במיוחד, מושב אחורי המחולק לשלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה וכן את מושבי הנוחות הרכים של סיטרואן - מושבי ADVANCED COMFORT. המרווח לנוסעים זהה לשאר גרסאות הדגם אך תא המטען של דגם הפלאג-אין קטן יותר ונפחו עומד בין 460 ל-600 ליטר בהתאם למיקום המושבים בשורה השניה, זאת לעומת 580-720 ליטר בדגמי הבנזין והדיזל. קיפול המושבים מאחור יוצר תא מטען בנפח של 1,510 ליטר, לעומת 1,630 ליטר בדגמי הבנזין והדיזל.

 

סיטרואן C5 איירקרוס PEHV היברידי פלאג-אין
רשימת אבזור ארוכה.

סיטרואן C5 איירקרוס PHEV 225 יימכר בישראל ברמת הגימור הבכירה SHINE PK הכוללת, בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית (עד 140 קמ"ש), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, זיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל, מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, בלם יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטי, חלונות כהים מאחור, דלת תא מטען חשמלי עם פתיחה ללא מגע, מצלמת חניה קדמית ואחורית, תאורת LED מלאה, מפתח חכם, ריפודי מושבים בבד משולב בעור, חימום למושבים מלפנים, זיגוג כפול בחלונות הקדמיים ועוד. 2021 סיטרואן C5 איירקרוס - מפרט טכני מלא להורדה.

סיטרואן C5 איירקרוס PHEV יימכר עם עמדת טעינה וכבל מוד 3 מתנה וגם יוצע עם הבחירה בין אחת משלוש הטבות:

הנחה של 5,000 לעסקת מזומן

טרייד אין במחיר מחירון (בכפוף לתקנון)

מימון בגובה 130,000 שקל ללא ריבית והצמדה

לסיטרואן C5 איירקורס PHEV מוצמדת אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-5 שנים או 120,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.