פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין
פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין.
פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין
פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין.

קבוצת לובינסקי, המייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, מודיעה על מכירה מוקדמת של פיג'ו 3008 PHEV, גרסת הפלאג-אין הייבריד של הקרוסאובר המצליח של פיג'ו. פיג'ו 3008 פלאג-אין ישווק בשתי גרסאות ההנעה ההיברידיות של הדגם, PHEV עם הנעה קדמית ו-225 כ"ס ו-PHEV4 עם הנעה כפולה ו-300 כ"ס.

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של פיג'ו 3008 משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ למנוע חשמלי, המשולב בתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית של הדגם, המפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. כאן כאמור הכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים בלבד וזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ולמהירות מרבית של 225 קמ"ש. סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 63 ק"מ, בתקן WLTP, ונסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש.

 

פיג'ו 3008 PHEV
טווח נסיעה חשמלי של 61-63 קילומטר.

דגם PHEV4 עושה שימוש באותו מנוע 1.6 ליטר טורבו אך בהספק של 200 כ"ס ומוסיף למשוואה גם מנוע חשמלי אחורי, המאפשר הנעה כפולה, המפיק 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ כך שההספק המשולב עומד על 300 כ"ס והמומנט המרבי על 53 קג"מ. בדגם זה נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 5.9 שניות והמהירות המרבית על 240 קמ"ש. גם דגם זה מצויד בסוללה בקיבולת של 13.2kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 61 ק"מ ונסיעה על בסיס המנועים החשמליים בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש. לדגם זה בורר מצבי נהיגה המאפשר לבחור בנוסף למצב הנעה היברידי או חשמלי מלא, גם במצב ספורט ומצב הנעה 4X4 קבוע, הכל המוכן בהתאם למצב הטעינה של הסוללה.

 

פיג'ו 3008 PHEV תא הנוסעים
שפע של אבזור נוחות ובטיחות (רמת גימור GT).

טעינה של הסוללה באמצעות עמדת טעינה AC מאפשרת טעינה בהספק של עד 7.4kW ודורשת המתנה של שעתיים לטעינה מלאה 0-100 אחוז. טעינה משקע ביתי (מוד 2) כבר דורשת המתנה של כ-6 שעות. לרשות הנהג אפשרות להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור שמירה של 20 או 30 ק"מ או את כל טווח האוטונומיה החשמלית של 61 - 63 ק"מ בהתאם לצורך.

 

פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין
טעינה של הסוללה דורשת המתנה של שעתיים עד שש שעות.

פיג'ו 3008 PHEV ישווק בישראל בשתי רמות האבזור הבכירות – Premium לגרסת ה- PHEV 225 כ"ס ו-GT לגרסת ה- PHEV4300 כ"ס. רמת האבזור Premium כוללת, בין היתר: בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תיקון היגוי אקטיבי למניעת התנגשות, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, זיהוי תמרורים, בקרת אקלים מפוצלת, לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, דלת תא מטען חשמלית, חלון גג עם וילון חשמלי, חישוקי "19 ועוד. 

 

פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין
לוח מחוונים מותאם להנעה היברידית.

רמת הגימור GT מוסיפה לרשימה גג בצבע שחור, מושבים ודיפון דלתות בריפוד עור מלאכותי משולב אלקנטרה, מערכת עיסוי במושבים הקדמיים, ספי אגזוז בגימור כרום, מראות חיצוניות בגימור שחור, פנסים קדמיים FULL LED ופנסי ערפל עם פונקציית עקיבת פניה ועוד. למי שזה חשוב, ניתן להתקין וו גרירה בשתי הגרסאות ולדגמים כושר גרירה של עד 1,250 ק"מ לנגרר עם מערכת בלימה. נפח תא המטען בדגמי ה-PHEV הצטמק ב-125 ליטר לכדי נפח של 395 ליטר. פיג'ו 3008 PHEV היברידי - מפרט טכני מלא להורדה.

 

פיג'ו 3008 PHEV היברידי פלאג-אין
פיג'ו 3008 PHEV.

דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "דגמי 3008 PHEV מציינים את תחילת עידן החשמל בדגמי קונצרן PSA, המהפכה החשמלית תכלול כ-10 דגמים חשמליים BEV ו-PHEV בשנה הקרובה ותגדיר את קבוצת PSA כקונצרן מוביל בתחום המהפכה החשמלית בעולם הרכב. פיג'ו הגדירה לעצמה לאפשר אלטרנטיבה חשמלית לכל דגמיה עד שנת 2023. ה-3008 PHEV מהווה ניצוץ ראשון של המהפכה החשמלית של פיג'ו ומציג טכנולוגיה מתקדמת מאוד בשילוב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי ויכולת 4X4. למרות שכלי הרכב עדיין לא הגיעו לארץ, לאור הביקוש הצפוי, החלטנו לפתוח במכירה מוקדמת בה נאסוף הזמנות לכלי הרכב הצפויים להגיע לארץ החל מאמצע ספטמבר. כל כלי הרכב יימכרו במכירה פיזית באולמות ובמכירה דיגיטלית מלאה באתר פיג'ו ישראל."

פיג'ו 3008 PHEV - מחירון:

פיג'ו 3008 PHEV 225 - החל מ-217,990 ₪

פיג'ו 3008 PHEV4 300 - החל מ-254,990 ₪

 

שתי גרסאות פיג'ו 3008 PHEV ימכרו עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.