למעט שם הקוד של הדגם, CX1E, ותמונות של הדגם תחת מעטה של הסוואה, זיקר לא חושפת פרטים נוספים על הקרוסאובר הבא שלה שיהיה גדול יותר משמעותית מהזיקר X וצפוי להתחרות מות טסלה מודל Y, יונדאי איוניק 5, אקספנג G6 ועוד. זיקר CX1E הוא עוד דגם בדרך ליעד של 7 דגמים חדשים אותם זיקר מתכננת להציג עד לשנת 2026, דגם נוסף מהרשימה הזו הוא זיקר 007 אותו החברה תחל לשווק בקרוב בשוק הסיני ובשנה הבאה גם באירופה. עדכון: הדגם ישווק כזיקר 7X.
מהתמונות עולה הרושם כי זיקר 7X הוא קרוסאובר גדול ממדים, עד כמה גדול? זו כבר שאלה שנאלץ להמתין לתשובה שלה בהמשך השנה אך בהנחה כי הדגם מבוסס על זיקר 007, מדובר בקרוסאובר עם בסיס גלגלים ענק של 2.93 מטר. עדכון: לזיקר 7X אורך של 4,825 מ"מ, רוחב של 1,930 מ"מ גובה של 1,656 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,925 מ"מ, כך שאכן מדובר בקרוסאובר גדול ממדים, גדול יותר מטסלה מודל Y.
כמו שאר דגמי זיקר האחרונים, גם זיקר 7X יתבסס על פלטפורמת SEA של קבוצת ג'ילי עם ארכיטקטורת 800V המאפשרת טעינה מהירה וניצילות אנרגטית גבוהה יותר. כמו בשאר דגמי זיקר העדכניים נמצא בדגם מטען פנימי מהיר 22kW המקצר את זמן הטעינה הביתית ב-50%, טכנולוגיית V2L וטכנולוגיית V2V שמאפשרת להטעין רכבים חשמליים אחרים בהספק גבוה של עד 60kW.
אם יחידות ההנעה יהיו זהות לאלו של הזיקר 007, אז מדובר בדגם הנעה אחורית עם 422 כ"ס וסוללת ה- LFP החדשה של קבוצת ג'ילי בקיבולת של 75kWh. את אותו הדגם ניתן לקבל בגרסת טווח ארוך עם סוללת NMC בקיבולת של 100kWh. לגרסת ההנעה הכפולה הספק משולב של 646 כ"ס והיא עושה שימוש באותה סוללת 100kWh.
העיצוב החיצוני וחלל תא הנוסעים יתבססו על המוכר לנו מהזיקר 007.