רנו משום מה לא נתפסת כמכונית ספורט לרוב למרות שיש לה צוות מירוצים בפורמולה 1, רכבי ספורט מעולים ורשימה של קטנות חמות עם ביצועים מעולים. אבל אין לה את ההילה של WRX או גולף GTI הוותיקה.

רק נזכיר את הרנו וויליאמס שהוצגה ב-1993 עם מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס והתנהגות כביש לא פחות ממעולה שבתחילה יוצרו ממנה רק 400 יחידות והן נמכרו כמו לחמניות טריות רק לשם השוואה לגולף GTI של 1993 היו גם 150 כ"ס אך עם משקל עודף של קרוב ל-300 ק"ג (נכון אז גם יצאו דגמי ה-VR6).

 

רנו-ספורט מחייה בז'נבה את השם ג'ורדיני שאמנם לא זוכה לדגם נפרד או חדש אך עדיין מבוססת על הקליאו RS המצויינת עם 197 כ"ס. דגמי הג'ורדיני זוכים לשני הפסים הלבנים לאורך הרכב וצבע כחול שאיפיינו את הג'ורדיני המקורית מ-1958. מבפנים מושבי העור צבועים בשחור וכחול וכן ההגה ותיבת ההילוכים המצופים עור עם תפירה בחוט כחול.  לפני כן הוצגה לפני מספר חודשים הטווינגו ג'ורדיני ובעתיד תוצג גם גרסת מגאן, המטרה היא להתחרות במיני קופר ובקופר S.

 

בנוסף לקליאו ג'ורדיני הציגה רנו-ספורט את המגאן GT, גרסה רגועה יותר למגאן 250 והמגאן CUP 250. השילדה שלה מבוססת על המגאן קופה הרגילה ולבחירה יהיו שני מנועים בלבד 180 TCe ודיזל dCi 160 בהספקים של 178 כ"ס ו-158 כ"ס בהתאמה.  היא תצויד בנוסף בגרסת רנו לתיבת הילוכים כפולת מצמדים (dubbed EDC )  החדשה של רנו, חישוקי 18 אינצ' מושבי ספורט מהמגאן 250, ודיפון דמוי קרבון בתא הנוסעים. גרסת GT תוצע כמעט בכל דגמי רנו מגאן, קופה, 5 דלתות האצ'בק, מגאן CC ומגאן ספורט סטיישן.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.