יו"ר חבר המנהלים של קבוצת פולקסווגן, ד"ר מרטין וינטרקורן, בוחן בדקדקנות את יונדאי i30 החדשה בתערוכת פרנקפורט.
בתחילת דרכה בדרך לפריצה העולמית, יונדאי ראתה בטויוטה מודל לחיקוי, אך עם ההצלחה העולמית והרצון לחדור לשוק הרכב הביקורתי והשמרן בעולם, השוק האירופאי, יונדאי שמה על הכוונת את פולקסווגן, שהיא היצרנית המצליחה והאיכותית ביותר באירופה.
בפולקסווגן מודעים היטב למתמודד החדשה ואם עד היום הם פקחו עין בעיקר על אופל ופורד, כיום נוספה לרשימה יונדאי עם עליה קבוע ומתמדת באיכות הרכבים שלה. אם עד היום יונדאי i30 באירופה, כמו בישראל, הייתה בעיקר עבור ציי רכב או אופציה טובה ולא יקרה (באירופה), יונדאי i30 החדשה תתמודד פח אל פח על ליבו וכיסו של הצרכן הפרטי האירופאי מול הטובות בסגמנט המשפחתיות האצ'בק באמצעות מימוש הסלוגן "פרימיום להמונים" – איכות ואבזור במחיר נגיש.
לא ברור לנו ממה נשיא פולקסווגן וינטרקורן מתלהב ממנגנון שחרור נעילת כיוון ההגה, אך הוא אמר:” ב.מ.וו לא הצליחה.. אנחנו לא...הם כן!”. כמובן שכמו ייקה טוב, מגיע היו"ר מצויד במטר ומודד ב-i30 את רוחב קורת A לבחינת "השטח המת" ומתרשם לטובה מהאיכות, היוקרה והמרחב.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/YpPNVSQmR5c?rel=0{/iframe}