גרסאות הפולסטאר של ה-S60 וה-V60 מצוידות במנוע T6 בהספק מרבי של 350 כ"ס המספיק ל-4.9 שניות 0-100 קמ"ש.
וולוו חושפת את גרסת הייצור של גרסאות פולסטאר הספורטיבית לדגמי ה-S60 וה-V60. לפני כשנה, וולוו הציגה את ה-S60 פולסטאר קונספט עם 508 כ"ס שנמכרה ב-300,000 דולר לרוכש אמריקאי אלמוני ומוקדם יותר השנה, וולוו הציגה גרסת פולסטאר במהדורה מוגבלת לשוק האוסטרלי אך קיצונית פחות עם 350 כ"ס. כעת, וולוו מציגה את גרסת הייצור הסדרתית - פחות קיצונית מדגם הקונספט ולא מתחרה פוטנציאלית ל-M3 או אודי RS4, אך עדיין עם פלפל סקנדינבי.
גרסאות הפולסטאר החדשות כבר מבוססות על ה-S60 וה-V60 לאחר מתיחת הפנים, זו גם כניראה הסיבה לעיכוב בהשקת שני הדגמים. שני הדגמים מצוידים במנוע שישה צילינדרים טורבו T6 בנפח 3.0 ליטר המייצר בדגם הספק מרבי של 350 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 50.1 קג"מ בין 2,800-4,750 סל”ד.. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' שהותאמה לדגם והמעבירה את הכוח אל ארבעת הגלגלים דרך דיפרנציאל האלדקס שהותאם לדגם ע"י פולסטאר – חטיבת הספורט של וולוו.
גרסאות הפולסטאר הן כמובן לא רק מנוע חזק וקוסמטיקה ספורטיבית, פולסטאר התקינה בדגמים בלמי ברמבו-פולסטאר, כיילה מחדש את מערכת בקרת היציבות שתתאים לאופי הספורטיבי של הדגם, התקינה מערכת בולמים של אוהלינס וקפיצים הקשיחים ב-80 אחוז מאלו של ה-S60 הרגילה וכן הוסיפה חישוקי "20 בעיצוב ייחודי לדגם הנועלים צמיגים במידות של 245/35R20.
תיבת ההילוכים האוטו' הכוללת מנופי העברה על גלגל ההגה, זכתה לכיול לטובת העברות מהירות יותר וכן למערכת בקרת יציאה מהמקום ופונקציית החזקת הילוך בזמן נסיעה בסיבובים.
לפי וולוו, ה-S60 פולסטאר תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.9 שניות, 0-200 קמ"ש ב-17.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.