במאי 2019, במסגרת מצגת למשקיעים, מאזדה חשפה תוכניות לפיתוח של פלטפורמת הנעה אחורית ומנועי שישה צילינדרים בטור. כעת, ושוב במסגרת מצגת למשקיעים, מאזדה חושפת לראשונה תמונות של מנועי השישה צילינדרים החדשים שלה שסביר להניח, יוצגו עם הדור הבא של מאזדה 6.
מאזדה לא חושפת נתונים טכניים על המנועים החדשים וגם לא ממש נדיבה בפרטים נוספים, אך מה שהיא כן מציינת הוא שמנועי השישה צילינדרים בטור שלה יוצעו בגרסאות בנזין ודיזל, מנוע הבנזין יעשה שימוש בטכנולוגיית skyactiv-x ושהמנועים מיועדים להתקנה אורכית, התקנה המתאימה לרכבי הנעה אחורית או כפולה.
בנוסף, מאזדה מציינת כי המנועים החדשים יעשו שימוש במערכת היברידית קלה 48V ומערכת הפלאג-אין שתותקן בפלטפורמה החדשה יתבססו על מנועי 4 צילינדרים בהתקנה אורכית. במסגרת המצגת למשקיעים מאזדה מאשרת שוב כי היא תחזור לעשור שימוש במנוע רוטורי, הפעם לא כמנוע עיקרי אלא כמנוע שישמש כמאריך טווח בדגמים עם מערכת פלאג-אין.
מאזדה כבר הצהירה על שאיפתה להפוך לסוג של מותג פרימיום והמעבר של מאזדה 6 הבאה לפלטפורמת הנעה אחורית, עם אופציה להנעה כפולה, אומר שהדגם קופץ לבריכה של הגדולים כלומר לתחרות ישירה מול דגמים כדון ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4 ובמיוחד אלפא רומיאו ג'וליה שהיא הסמן הספורטיבי יותר כיום בסגמנט.