עם 710 כ"ס ונתון תאוצה של 3.5 שניות 0-100 קמ"ש, הקונטיננטל סופר-ספורטס החדשה היא הבנטלי המהירה ביותר אי פעם.
בנטלי מסירה את הלוט מעל הדגם החזק ביותר של המותג, הקונטיננטל סופר-ספורטס החדשה אשר תהווה את אקורד הסיום לקונטיננטל הנוכחית עד להצגת המחליפה בשנה הבאה.
מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע W12 טורבו המייצר בדגם הספק מרבי של 710 כ"ס ומומנט אדיר של 103.7 קג"מ. תחנת הכוח הזו מאיצה את מכונית הקופה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות ומסוגלת להשיג מהירות מרבית של 337 קמ"ש. גרסת הקבריולט של הדגם בעלת נתונים של 3.9 שניות ומהירות מרבית של 322 קמ"ש.
מאחורי חישוקי ה-”21 של הדגם, המסייעים להפחית את המשקל הבלתי מוקפץ ב-20 ק"ג, בנטלי התקינה צלחות בילום קרמיות הנחשבות לגדולות מסוגן בעולם. לקוחות הדגם יוכלו לבחור במערכת פליטה מטיטניום שתקזז עם 5 ק"ג ממשקלו של הדגם, העומד על 2,280 ק"ג.
מנוע ה-W12 שבדגם זכה למספר שדרוגים, כולל מגדשי טורבו גדולים יותר, כך שההספק המרבי בדגם גבוה ב-125 כ"ס מזה של הקונטיננטל GT או תוספת של 80 כ"ס -22.1 קג"מ לעומת הסופר-ספורטס של 2009.
בנטלי ציידה את הדגם במערכת הניהוג הוקטורית של מכנית הקצה הקונטיננטל GT-3, המסוגלת לבלום בנפרד כל גלגל, קדמי או אחורי. בנוסך לכך התקנו בדגם בולמים קשיחים יותר והדגם נשאר עם מערכת הנעה כפולה, ביחס של 60:40 לטובת הציר האחורי.
מחירו של הדגם בבריטניה, אשר יהיה זמין לרכישה החל מחודש אפריל הקרוב, יעמוד על £212,500 לדגם הקופה ו-£233,800 לדגם הקבריולט. בנטלי לא מציינת כמה יחידות היא תייצר מהדגם, אך היא כן מציינת כי מדובר בייצור מוגבל למדי.