פורשה מקאן זוכה בגרסת בסיס חדשה עם מנוע 2.0 טורבו 252 כ"ס ותיבת PDK.
לקראת תערוכת ניו יורק הנפתחת בחודש הבא, פורשה חושפת גרסת בסיס חדשה לרכב הפנאי הקטן שלה, המקאן, המצוידת במנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 2.0 ליטר והמצטרפת אל המקאן S (בנזין ודיזל), המקאן טורבו והמקאן GTS שהוצג לאחרונה.
מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של גרסת הבסיס החדשה למקאן מגיע מאודי והוא מייצר בדגם הספק מרבי של 252 כ"ס בין 5,000-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (PDK) ועם הנעה כפולה, מנוע הבסיס של המקאן מאיץ את הדגם ב-6.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 229 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.9 ק"מ לליטר.
אותו מנוע המשרת כיום את ה-A4 החדשה של אודי, ישרת בהמשך השנה גם את ה-Q5 החדש - המתחרה מבית למקאן.
רמת האבזור הסטנדרטית בדגם כוללת גימור בשחור מבריק מסביב לחלונות הצד, חישוקי "18, פנסי בי-קסנון, קליפרים צבועים בשחור וסף יציאות מפלט ממתכת בגימור מוברש. בתא הנוסעים האבזור כולל מושב נהג חשמלי בריפוד עור, משענת מרכזית בריפוד אלקנטרה, מערכת מולטימדיה PCM מהדור האחרון, גימור בשחור פסנתר וכן מערכת בלימה אוטו' והתראה על סטייה מנתיב הנסיעה.
המקאן אמנם שווק בעבר עם מנוע 2.0 טורבו, אך זה שווק במספר מוגבל של מדינות בלבד - בעיקר במזרח אסיה. המקאן 2.0 טורבו החדש צפוי לנחות אצלנו במהלך המחצית השנייה של 2016 כדגם הזול ביותר של פורשה בישראל.