כלמוביל, יבואנית דגמי יונדאי בישראל, תחל בקרוב לשווק את גרסת הטווח הארוך של הקונה EV החשמלי לצד גרסת הבסיס של הדגם המשווקת בישראל מאז יולי אשתקד. יונדאי ישראל לא תכננה לשווק את הגרסה הזו של הקונה בשל מחירה הגבוה, 184,900 ₪, שקרוב מידי למחיר הבסיס של האיוניק 5 העדיפה על הקונה בכל פרמטר אפשרי, אך לאור העבודה שכבר מספר חודשים לא ניתן להזמין איוניק 5 בשל בעיות מלאי, הקונה EV טווח ארוך ימלא בצורה מסוימת את החלל הזה.
הקונה EV טווח ארוך מצויד במנוע חשמלי קדמי בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 40.2 קג"מ, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות ולמהירות מרבית של 167 קמ"ש. דגם זה מצויד בסוללה בקיבלות של 64kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 484 ק"מ.
הקונה EV הבסיסי לעומת זאת מצויד במנוע חשמלי קדמי בהספק של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 40.2 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב- 9.9 שניות ומהירות מרבית של 155 קמ"ש. דגם זה מצויד בסוללה בקיבולת של 39.2kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של 305 ק"מ. מחיר דגם זה עומד על 148,900 ₪ כך שמדובר בתוספת נכבדה של 36,000 שקל עבור דגם הטווח הארוך.
לשני הדגמים מטען פנימי המאפשר טעינה ביתית AC בהספק של עד 11kW, מדובר בעדכון עבור הדגמים שבעבר שווקו עם מטען פנימי בהספק של 7.4kW. טעינה מהירה DC ציבורית נותרה ללא שינוי על הספק של עד 100kW, טעינה של 10% עד 80% בזמן של 47 דקות בשני הדגמים.
מעבר להבדלים במערכת ההנעה מדובר בדגמים זהים חיצונית וגם בתחום האבור הכולל לוח מחוונים דיגיטלי מלא "10.25, מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, תאורת LED מלאה, מפתח חכם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חישוקי סגסוגת ועוד.