דגמי ה-V8 החדשים של הקונטיננטל GT מציעים מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו עם הספק מרבי של 550 כ״ס.
כשנה וחצי לאחר שהציגה את הדור השלישי של הקונטיננטל GT בגרסה הבכירה של הדגם עם מנוע ה-W12 עם 635 כ״ס, בנטלי מציגה את דגמי ה-V8 החדשים של הקונטיננטל GT קופה וקבריולט עם מנוע 4.0 ליטר טווין-טורבו חדש. לשוק האירופאי ולישראל, הדגם צפוי להגיע ברבעון הראשון של 2020.
מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו החדש מייצר הספק מרבי של 550 כ״ס ומומנט מרבי של 78.5 קג״מ, המנוע הזה אותו מנוע בדיוק המשרת את הקאיין טורבו החדש של פורשה. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו ולמערכת הנעה כפולה, מספיק בכדי לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.0 שניות בדגם הקופה ו-4.1 שניות בדגם הקבריולט. המהירות המרבית עומדת על 318 קמ״ש.
דגמי ה-V8 של הקונטיננטל GT מצוידים כסטנדרט בחישוקי ״20 כאשר הלקוחות יכולים לשדרג כאופציה לחישוקי ״22. תא הנוסעים זהה בעיצובו לדגמי ה-W12, אך קצת ״פשוט״ יותר למראה עם ריפודים בגוון אחיד ולא דו גווני בדגמי ה-W12 גימור עץ פשוט יותר או ללא תפירה ייחודית בעיטוף העור שבדלתות - את כל אלו ניתן כמובן לשדרג בתוספת תשלום.
חיצונית, דגמי ה-V8 נבדלים בעיקר בארבע סופיות מפלט אובליות לעומת 2 גדולות בדגמי ה-W12 הבכירים, יחד עם לוגו V8 לצד בתי הגלגלים הקדמיים.