מותג היוקרה הבריטי נוחת בישראל, עם כל הדגמים של המותג החל מרכב הפנאי הבנטיאגה ועד לרכב הפאר מולזן.
כאחד עשר חודשים לאחר שהכריזה על כניסה לשוק הישראלי, בנטלי מושקת באופן רשמי בישראל. מותג היוקרה הבריטי של קבוצת פולקסווגן, שיחגוג בשנה הבאה 100 שנה להיווסדו, ישווק בישראל באמצעות אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל.
אולם התוצגה של בנטלי ממוקם כמו כל מותגי היוקרה בהרצליה פיתוח, בקומת הכניסה למלון פאבליקה היוקרתי. לבנטלי אין הרבה דגמים, אך כולם יקרים, אולטרה יוקרתיים ואת כולם תוכלו לרכוש בישראל. כיאה לרכב אולטרה יוקרתי, הלקוחות יוכלו להתאים אישית את האבזור ובעיקר את חומרי הגימור, הריפודים ושילובי הצבעים בתא הנוסעים.
הדגם ״הזול״ בהיצע המקומי הוא מכונית הסאלון קונטיננטל פלייג ספר (Flying Spur) אשר תשווק עם מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק של 507 כ״ס עם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.2 שניות. דגם זה ישווק במחיר של החל מ-1,565,000 שקל.
הדגם הצפוי להיות רב המכר של המותג בישראל הוא בנטלי בנטיאגה, רכב הפנאי היוקרתי של מרצדס המתחרה בעיקר מול הריינג׳ רובר של לנד רובר. דגם זה ישווק בשתי גרסאות הנעה: V8 טווין-טורבו בנפח של 4.0 ליטר עם 550 כ״ס (4.5 שניות 0-100 קמ״ש) במחיר של החל מ- 1,575,000 שקל.
הגרסה הבכירה של הבנטיאגה מצוידת במנוע ה-W12 טווין-טורבו בנפח של 6.0 ליטר עם הספק מרבי של 608 כ״ס (4.0 שניות 0-100 קמ״ש) והיא תשווק במחיר של החל מ-1,985,000 שקל.
לקוחות שיוותרו על השימושיות של הבנטיאגה יוכלו לבחור במכונית הקופה בנטלי קונטיננטל GT, המתחרה מול דגמים כגון מרצדס S קלאס קופה. הקונטיננטל GT תשווק עם מנוע W12 בהספק של 635 כ״ס (3.7 שניות 0-100 קמ״ש) במחיר של החל מ-1,775,000 שקל.
לקוחות שירצו את המתחרה של בנטלי לרולס רויס גוסט, שלא משווקת באופן רשמי בישראל, יוכלו לבחור בבנטלי מולזן (Mulsanne) אשר תשווק עם מנוע 6.75 ליטר V8 בהספק מרבי של 512 כ״ס (5.3 שניות 0-100 קמ״ש) ובמחיר של החל מ-2,245,000 שקל.